Novým zákazníkům, kteří si u O2 pořídí pevný internet a s připojením nebudou následně spokojeni, operátor garantuje vrácení všech poplatků spojených se zřízením a používáním služby. Garance se vztahuje na prvních 60 dnů využívání služby, a to bez ohledu na to, zda jde o optiku, DSL, 5G nebo LTE připojení.
„Dva měsíce stačí na to, aby se zákazník přesvědčil, že výhodou pevného internetu od O2 je především stabilita připojení, kapacita a spolehlivost sítě. Pokud v průběhu té doby nebude přeci jen spokojený, vrátíme mu všechny poplatky, případně zpět vykoupíme i hardware,“ informoval ředitel fixních služeb v O2 Martin Čejka.
V mnoha oblastech je podle něj patrné, že stávající služby od malých lokálních poskytovatelů bezdrátového připojení lidem již nestačí. Poukázal přitom na měření DSL.cz z loňského listopadu, podle kterého průměrné rychlosti u drobných poskytovatelů bezdrátového internetu nedosahují ani 29 Mb/s a velmi často jsou hodnoty ještě nižší. Lidé se však ke změně poskytovatele často nemají.
Buď jsou na toho stávajícího již natolik zvyklí, že případné nedostatky třeba ve stabilitě či rychlosti připojení přehlížejí, nebo mají obavy, že případný odchod od nového poskytovatele v případě, pokud by jim služba nevyhovovala, by nemusel být nikterak snadný.
O2 v současnosti pokrývá více než 99 % území Česka, vysokorychlostní internet nabízí pro téměř 70 % českých domácností. Téměř tři miliony domácností mohou využívat rychlost alespoň 100 Mb/s.
„Naši síť neustále modernizujeme, rozšiřujeme a připojení díky využití bondingu, investicím do optiky i DSL také neustále zrychlujeme. Zatímco ještě před třemi lety průměrná česká domácnost využila měsíčně 170 GB, dnes je to už více než 350 GB,“ podotkl Čejka.
Tuzemští internetoví uživatelé by podle něj neměli opomíjet možnost si jednou za čas ověřit, zdali na své adrese využívají správnou kapacitu připojení. Dodal, že zhruba polovina přípojek umožňuje díky modernizaci technologií dosáhnout na mnohem vyšší rychlosti.