Jsou služby a služby - zatímco na inkaso z účtu u firmy EuroTel si už poměrně drahně doby nikdo nestěžoval, nedalo se totéž říci o prvním pokusu RadioMobilu v tomto oboru. Zajímavá byla sice nabídka finančního bonusu, ale rozčarování bylo drastické.
K velkému množství zákazníků, kteří svolili k inkasu z účtu se totiž RadioMobil zachoval jako pravý machr - suverénně si odečetl protelefonovanou sumu a měsíční paušál ihned dvakrát. Dalo by se říci chyba, kterou spraví úsměv slečny na infolince a bleskurychlý bankovní převod.
Právě s bleskurychlostí bankovních převodů má ovšem RadioMobil větší potíže, než Poldi Kladno - většině lidí se dostalo ujištění, že jim bude částka odečtena příští měsíc, ostatním bylo slíbeno, že jim bude vrácena.
Dosud se nestalo nic - ti, kteří si nechali někdy vrátit roamingovou zálohu patrně vědí, o čem je řeč. Člověk čeká, chodí se dívat na účet a ono nic.
Někteří z našich čtenářů se ozvali, že RadioMobil jim již koncem prosince poslal dopis, v němž se omlouval za způsobený problém a nabídl jim 500 Kč jako odškodnění. Že by světlo na konci tunelu?