náhledy
Na rekonstrukci trati pracuje i zapůjčený podbíjecí stroj.
Autor: Bořivoj Černý, MAFRA
Za lékárnou ve Vratislavicích - původní stav.
Autor: DPMLJ
Za lékárnou ve Vratislavicích - po rekonstrukci.
Autor: DPMLJ
Vratislavice kostel - původní stav.
Autor: DPMLJ
Vratislavice kostel - po rekonstrukci.
Autor: DPMLJ
Brandl v Jablonci - původní stav.
Autor: DPMLJ
Brandl v Jablonci - po rekonstrukci.
Autor: DPMLJ
A znovu třída Budovatelů a rok 1987. Snímek ilustruje neradostný stav kolejového svršku.
Autor: archiv Boveraclubu
Vůz číslo 39 vjíždí roku 1986 na jabloneckou konečnou.
Autor: archiv Boveraclubu
Rok 1987 a vůz typu T3 na jablonecké třídě Budovatelů.
Autor: archiv Boveraclubu
"Té dvojka" projíždí kolem kostela ve Vratislavicích.
Autor: archiv Boveraclubu
Další setkání tramvaje s autobusem.
Autor: archiv Boveraclubu
Dříve byl provoz na hlavní vratislavické třídě výrazně slabší a mohlo se chodit po silnici.
Autor: archiv Boveraclubu
Autobus s vlekem pro cestující z tramvaje.
Autor: archiv Boveraclubu
Panorama s vozy 6MT.
Autor: archiv Boveraclubu
Výhybna ve Vratislavicích..
Autor: archiv Boveraclubu
Přestup z tramvaje do autobusu.
Autor: archiv Boveraclubu
Dvě "emtéčka" u vratislavického kostela.
Autor: archiv Boveraclubu
Vůz 6MT v zastávce Proseč - Městský národní výbor.
Autor: archiv Boveraclubu
Vůz 6MT v zastávce Vratislavice - Kyselka.
Autor: archiv Boveraclubu
V roce 1957 se na jablonecké trati zkoušel prototyp vozu T2.
Autor: archiv Boveraclubu
Sedmdesátá léta v Proseči.
Autor: archiv Boveraclubu
1. duben 1973. Tramvaje 6MT se loučí.
Autor: archiv Boveraclubu
Vůz 6MT projíždí kolem vratislavické lékárny.
Autor: archiv Boveraclubu
Už poněkud sešlý vůz typu 6MT u Zámecké konírny.
Autor: archiv Boveraclubu
Vůz typu 6MT u kostela ve Vratislavicích.
Autor: archiv Boveraclubu
Část trati u Vratislavické kyselky.
Autor: archiv Boveraclubu
Tramvajová trať se začala stavět už na konci čtyřicátých let.
Autor: archiv Boveraclubu