náhledy
Vůz č. 9 z roku 1899 vyrobený pro Ústí nad Labem nyní Boveraclub připravuje na rekonstrukci.
Autor: Boveraclub
Vůz č. 36 "Bohemka" z roku 1930 vyrobený pro Liberec získal Boveraclub v roce 2009 výměnou za stavební buňku. Plánuje jeho rekonstrukci do podoby po vyrobení, bude ale muset znovu vyrobit bočnice a čela.
Autor: Boveraclub
Vůz č. 117 "6MT" z roku 1953 vyrobený pro Jablonec nad Nisou získal Boveraclub z depozitáře Technického muzea v Brně a od roku 2001 ho zrenoval. Od letošního roku vyráží na příležitostné historické jízdy.
Autor: Boveraclub
Vůz č. 9 z roku 1899 vyrobený pro Ústí nad Labem nyní Boveraclub připravuje na rekonstrukci.
Autor: Boveraclub
Vůz č. 9 z roku 1899 vyrobený pro Ústí nad Labem nyní Boveraclub připravuje na rekonstrukci.
Autor: Boveraclub
Liberecký vůz Gotha T2D z roku 1968 sloužil v Německu, kde poté skončil v městečku Freiberg jako sklad. Boveraclub ho v říjnu 2010 vrátil do Čech jako budoucí muzejní vůz.
Autor: Boveraclub
Liberecký vůz Gotha T2D z roku 1968 sloužil v Německu, kde poté skončil v městečku Freiberg jako sklad. Boveraclub ho v říjnu 2010 vrátil do Čech jako budoucí muzejní vůz.
Autor: Boveraclub
Liberecký vůz Gotha T2D z roku 1968 sloužil v Německu, kde poté skončil v městečku Freiberg jako sklad. Boveraclub ho v říjnu 2010 vrátil do Čech jako budoucí muzejní vůz.
Autor: Boveraclub
Vůz č. 36 "Bohemka" z roku 1930 vyrobený pro Liberec získal Boveraclub v roce 2009 výměnou za stavební buňku. Plánuje jeho rekonstrukci do podoby po vyrobení, bude ale muset znovu vyrobit bočnice a čela.
Autor: Boveraclub
Vůz č. 3 z roku 1897 vyrobený pro Liberec sloužil jako zahradní altánek. Jeho stav je takový, že pravděpodobně poslouží už jen jako vzor pro stavbu repliky s využitím některých částí.
Autor: Boveraclub
Vůz č. 3 z roku 1897 vyrobený pro Liberec sloužil jako zahradní altánek. Jeho stav je takový, že pravděpodobně poslouží už jen jako vzor pro stavbu repliky s využitím některých částí.
Autor: Boveraclub
Vůz č. 3 z roku 1897 vyrobený pro Liberec sloužil jako zahradní altánek. Jeho stav je takový, že pravděpodobně poslouží už jen jako vzor pro stavbu repliky s využitím některých částí.
Autor: Boveraclub
Vůz č. 7 z roku 1931 byl vyrobený pro Mariánské Lázně.
Autor: Boveraclub
Vůz č. 7 z roku 1931 byl vyrobený pro Mariánské Lázně.
Autor: Boveraclub
Vůz č. 7 z roku 1931 byl vyrobený pro Mariánské Lázně.
Autor: Boveraclub
Vlečný služební vůz č. 1186 z roku 1929 slouží už jen jako zdroj náhradních dílů.
Autor: Boveraclub
Vlečný služební vůz č. 1186 z roku 1929 slouží už jen jako zdroj náhradních dílů.
Autor: Boveraclub
Vlečný služební vůz č. 1186 z roku 1929 slouží už jen jako zdroj náhradních dílů.
Autor: Boveraclub
Vlečný služební vůz č. 1186 z roku 1929 slouží už jen jako zdroj náhradních dílů.
Autor: Boveraclub
Vůz č. 44 "Plecháč" z roku 1932 vyrobený pro Jablonec nad Nisou je jediným dochovaným vlečným vozem úzkorozchodných tramvajových provozů v Česku. Boveraclub se ho snaží uvést do stavu odpovídajícímu konci čtyřicátých let.
Autor: Boveraclub
Vůz č. 44 "Plecháč" z roku 1932 vyrobený pro Jablonec nad Nisou je jediným dochovaným vlečným vozem úzkorozchodných tramvajových provozů v Česku. Boveraclub se ho snaží uvést do stavu odpovídajícímu konci čtyřicátých let.
Autor: Boveraclub
Vůz č. 44 "Plecháč" z roku 1932 vyrobený pro Jablonec nad Nisou je jediným dochovaným vlečným vozem úzkorozchodných tramvajových provozů v Česku. Boveraclub se ho snaží uvést do stavu odpovídajícímu konci čtyřicátých let.
Autor: Boveraclub
Vůz č. 44 "Plecháč" z roku 1932 vyrobený pro Jablonec nad Nisou je jediným dochovaným vlečným vozem úzkorozchodných tramvajových provozů v Česku. Boveraclub se ho snaží uvést do stavu odpovídajícímu konci čtyřicátých let.
Autor: Boveraclub
Vůz č. 44 "Plecháč" z roku 1932 vyrobený pro Jablonec nad Nisou je jediným dochovaným vlečným vozem úzkorozchodných tramvajových provozů v Česku. Boveraclub se ho snaží uvést do stavu odpovídajícímu konci čtyřicátých let.
Autor: Boveraclub
Vůz č. 44 "Plecháč" z roku 1932 vyrobený pro Jablonec nad Nisou je jediným dochovaným vlečným vozem úzkorozchodných tramvajových provozů v Česku. Boveraclub se ho snaží uvést do stavu odpovídajícímu konci čtyřicátých let.
Autor: Boveraclub
Vůz č. 44 "Plecháč" z roku 1932 vyrobený pro Jablonec nad Nisou je jediným dochovaným vlečným vozem úzkorozchodných tramvajových provozů v Česku. Boveraclub se ho snaží uvést do stavu odpovídajícímu konci čtyřicátých let.
Autor: Boveraclub
Vůz č. 78 "Bovera" z roku 1929 vyrobený pro Ústí nad Labem je první historická tramvaj, kterou klub zrenovoval. Vyjíždí s ní od roku 2001.
Autor: Boveraclub
Vůz č. 78 "Bovera" z roku 1929 vyrobený pro Ústí nad Labem je první historická tramvaj, kterou klub zrenovoval. Vyjíždí s ní od roku 2001.
Autor: Boveraclub
Vůz č. 78 "Bovera" z roku 1929 vyrobený pro Ústí nad Labem je první historická tramvaj, kterou klub zrenovoval. Vyjíždí s ní od roku 2001.
Autor: Boveraclub
Vůz č. 78 "Bovera" z roku 1929 vyrobený pro Ústí nad Labem je první historická tramvaj, kterou klub zrenovoval. Vyjíždí s ní od roku 2001.
Autor: Boveraclub
Vůz č. 117 "6MT" z roku 1953 vyrobený pro Jablonec nad Nisou získal Boveraclub z depozitáře Technického muzea v Brně a od roku 2001 ho zrenovoval.
Autor: Boveraclub
Vůz č. 117 "6MT" z roku 1953 vyrobený pro Jablonec nad Nisou získal Boveraclub z depozitáře Technického muzea v Brně a od roku 2001 ho zrenoval. Od letošního roku vyráží na příležitostné historické jízdy.
Autor: Boveraclub
Vůz č. 117 "6MT" z roku 1953 vyrobený pro Jablonec nad Nisou získal Boveraclub z depozitáře Technického muzea v Brně a od roku 2001 ho zrenoval. Od letošního roku vyráží na příležitostné historické jízdy.
Autor: Boveraclub
Vůz č. 117 "6MT" z roku 1953 vyrobený pro Jablonec nad Nisou získal Boveraclub z depozitáře Technického muzea v Brně a od roku 2001 ho zrenoval. Od letošního roku vyráží na příležitostné historické jízdy.
Autor: Boveraclub
Vůz č. 117 "6MT" z roku 1953 vyrobený pro Jablonec nad Nisou získal Boveraclub z depozitáře Technického muzea v Brně a od roku 2001 ho zrenoval. Od letošního roku vyráží na příležitostné historické jízdy.
Autor: Boveraclub
Vůz č. 117 "6MT" z roku 1953 vyrobený pro Jablonec nad Nisou získal Boveraclub z depozitáře Technického muzea v Brně a od roku 2001 ho zrenoval. Od letošního roku vyráží na příležitostné historické jízdy.
Autor: Boveraclub
Vůz č. 78 "Bovera" z roku 1929 vyrobený pro Ústí nad Labem je první historická tramvaj, kterou klub zrenovoval. Vyjíždí s ní od roku 2001.
Autor: Bořivoj Černý, MAFRA