náhledy
Stavebnice Seva se po uvedení na trh v roce 1979 stala okamžitě velmi populární a měl jí doma snad každý. Tato variabilní polytechnická stavebnice umožňuje sestavit téměř vše.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Za více než třicetiletou historii Monti System se prodalo více jak 6,5 milionu kusů. Z toho víc jak polovina se prodala do roku 1993.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
V roce 1984, kdy byl vyrobený první model Monti System, nikdo ani netušil co se bude dít. Obrovský zájem o autíčka byl takový, že se z něho stalo v 80. letech podpultové zboží.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Stavebnice Seva se po uvedení na trh v roce 1979 stala okamžitě velmi populární a měl jí doma snad každý. Tato variabilní polytechnická stavebnice umožňuje sestavit téměř vše.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Největší výhodou stavebnic Monti System je, že k sestavení modelu autíčka nepotřebujete žádné lepidlo a barvy. Jednotlivé dílky jsou tak důmyslně vyrobeny, že s pomocí různých zacvakávacích zámků, úchytů a dalších pružných mechanismů sestavíte model bez jediné kapky lepidla.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Seva, Monti System a další hračky jsou jen zlomkem z portfolia činností firmy Beneš a Lát. Vyrábí odlitky a výlisky pro automobilový průmysl. Najdete je ve vlacích Shinkansen nebo autech Škoda, Ford či Porsche.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Seva, Monti System a další hračky jsou jen zlomkem z portfolia činností firmy Beneš a Lát. Vyrábí odlitky a výlisky pro automobilový průmysl. Najdete je ve vlacích Shinkansen nebo autech Škoda, Ford či Porsche.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Seva, Monti System a další hračky jsou jen zlomkem z portfolia činností firmy Beneš a Lát. Vyrábí odlitky a výlisky pro automobilový průmysl. Najdete je ve vlacích Shinkansen nebo autech Škoda, Ford či Porsche.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Autíčka z edice Monti System.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Autíčka z edice Monti System.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Legendární liazka z Dakaru z edice Monti System.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Jan Lát ve společnosti klasické modrobílé Sevy z roku 1979 a aktuálního „seváckého“ modelu raketoplánu. Obě hračky dělí 40 let. V popředí liazka z Dakaru z edice Monti System.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA