Diskuze
Vlaky z Česka do Saska se dál plouží přes Polsko, politikům došla trpělivost
Děkujeme za pochopení.
J52a69r16o40m40í74r 69P83o16p94l55e60r
Tak ať vyjede o pět minut dříve. To je stejné jako odjezd vlaku PRAHA- Linec 6:01 první vlaky z Ústí nad Labem, Plzně, Pardubic přijíždí v 6:03, 6:08, 6:05 a pak mě řekněte, že tam není sabotér.
J51i54n49d71ř27i68c81h 27D76u53b
A co třeba postavit novou trať spojující Hrádek se Žitavou a polskému území se vyhnout ?
M86i33r24o11s49l38a33v 73T39i15š69e66r
Já bych s tím odsuzováním Poláků byl mnohem opatrnější. Tady všichni "spravedliví" nadávají na neochotu Poláků opravit tratě z Liberce do Zittau a pak třeba z Jeseníků do Krnova (přes Glucholazy) a podobně. Ale neuvědomují si, že ty tratě Polsku v podstatě nic nepřináší. Přitom se stačí podívat po ČR, kolik tratí je v ČR v tristním stavu. Letos jsem zatím narazil asi na vůbec nejhorší, a to ze Strakonic do Blatné - ta už je jen o fous lepší, než nějaká uhelná vlečka a také jsme se tam plazili zhruba 40 km/h (se zastávkami 27 km za 42 minut) a házelo to s námi jak na D1.
V76l71a28d81a44n 16Č46e70r84n57ý
Co takhle si přečíst v článku, kolik peněz dostává Polsko za průjezd vlaků, než začnete tvrdit, že jim trať nic nepřináší?
L49u89c92i30a95n 40P78a83p43a93z98i81a81n
Stanice v Polsku měla být už dávno, divím se, že taková banalita stále není vyřešena.
J25i39ř35í 40E60r42b65e49n
Polákům jde jako obvykle o prachy. Ve chvíli, kdy bude v Porajówě obnovena zastávka, se totiž z dosud peážní tratě stane trať místního významu a v tu chvíli Polákům jednak klesne příjem z peážních poplatků průjezdných vlaků, jednak budou muset začít platit za dopravní obslužnost jednotlivých dopravcům. Jeden z důsledků "svobodného" trhu na železnici.
S90t84a29n72i10s97l86a47v 21N40ý82v12l75t
To je takove české, Jediny pripoj vlakem z libereckeho kraje do Nemecka je ve stavu, jak ho tam nechal wehrmacht po valce.
J73i20ř55í 18E36r42b59e31n
Proč "typicky české", Staníku? Není náhodou problém ve stavu trati na území Polska?
O36n72d36ř93e88j 13P51a18l74a84t37a
A Zeman radši řeší imaginární kanál. Proč se radši neangažuje tady, když v článku říkají, že je potřeba prezidentská smlouva?
M28a17r58t15i73n 57T95a42c91i46n31e63c
...a no tak: kvůliva zatraktivnění regionu by trať uhla za Vulkánem na Kristýnu přes řeku a podél ní na německé straně do Zittau ...zastávka Kristýna by taky bodla turistům. ..300 mega výkup pozemků a 1,5 miliardy výstavba trati tramvajového druhu. .......stoupání by bylo rovnoměrné o cca.50m na 3 km. .....
J26i79ř16í 50E29r78b31e34n
Tramvajová trať na mezistátní trase je jako svádět dálnici na vesnický mostek. Úplně jiné hmotnostní, rychlostní a bezpečnostní parametry.
Nebo vy si snad domů kupujete VGA monitor pro sledování filmů?
P98e16t28r 64Š21v92e77j20k94a44r
Sice máme hustou vnitřní železniční síť, ale co se týká mezinárodní dopravní infrastruktury, je to zoufalost, snad jediné spojení na Vídeň je v normě EU, kde jezdí moderní Eurocity, jinak na Mnichov se jezdí kotěhulkami, na Sasko také, z Bratislavy jezdí Maďarský expres 40 roků starý a z Varšavy jakby smet... hrajeme si na západní stát a nejsme schopni vybudovat dálnice na Západ, ani želenice...
M38i45r54o54s82l67a25v 15T81i59š40e10r
Klidně mě opravte, ale to je podle mě důsledek primárně komunismu, kdy nebyla poptávka ani politická, ani ekonomická na budování kvalitního spojení se Západním Německem. Z toho důvodu je také jediné obstojné vlakové spojení přes Ústí na Labem na Drážďany a Berlín - tedy "NDR".
Co se týká "moderních kolejí", ty na západě končí kousek za Plzní, dále je to v podstatě na úrovni lepší lokálky (ta Pendolína v tom úseku, to je opravdu vtip). A v dnešní době, kdy do každé stavby každý "ekolog" hodí vidle takovým způsobem, že jen projektová fáze je tak na 10-20 let, pak dalších 10 let investor pláče, že nemá za co stavět....myslím si, že současnou "kvalitu vlakového spojení do bývalého Západního Německa si "udržíme" ještě nejméně tak 50 let.
Když to srovnám s Moravou, kde koridorový "triangl" (s přesahem na Českou Třebovou) sice ne vždy ideálně, ale ve výsledku spojuje všechna významná moravská města (s přimhouřením oka se dá říct i Zlín) a se stejně kvalitní odbočkou do Ostravy, je stav na západě Čech doslova šílený.
J66a83n 14F18i19a23l82a
Demagogie.
Při rychlosti 30 km/h se Polsko přejede za 6 minut, při rychlosti 90 km/h za 2 minuty. Rozdíl 4 minuty. To nedokážou reálnou dobu jízdy zapracovat do jízdního řádu? Prostě počítat s menší rychlostí.
A pokud v Polsku zřídí zastávku, tak zase minimálně minutu ztratí.
M61a32r39t53i60n 38S22t87r93á92n80s78k84ý
Říká vám něco integrální taktový jízdní řád? Očividně ne.
P47a57v18e85l 18N70o95v47o35t23n96ý
Nic se nezmění. Pro Poláky ta trať nemá žádný význam, naopak kdyby se ji povedlo konečně zlikvidovat, tak se může vytěžit uhlí které leží pod ní.
Frontman Krucipüsku boural při předjíždění kolony, je mimo ohrožení života
Frontman liberecké kapely Krucipüsk Tomáš Hajíček havaroval na motorce v momentě, kdy předjížděl...
Stát se zbavuje dvou zchátralých domů v Harrachově, nabízí je za 112 milionů
Dva zchátralé bytové domy s nájemníky v Harrachově na Jablonecku nabízí ministerstvo financí...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Opozice v Liberci vyzvala primátora Zámečníka k rezignaci, ten odstoupit nechce
Opoziční hnutí Liberec otevřený lidem (LOL) usiluje o odvolání libereckého primátora Jaroslava...
Desetina středoškoláků v kraji pomýšlí na sebevraždu, nedokáže prý čelit tlaku
Desetině středoškoláků v Libereckém kraji se podle výsledku ankety nechce žít. Jednou z možných...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Je to pokus o mou politickou likvidaci, říká hejtman Půta ke korupční kauze
Hejtman Libereckého kraje Martin Půta se distancuje od liberecké korupční kauzy. Své zatažení do...
Party na veřejných záchodech. Vandalové si přinesli televize, okna zakryli dveřmi
Veřejné toalety u náměstí 1. máje a Malé ulice v Mimoni se staly místem bujarého setkání. Účastníci...
Brzy bude hotový nový dům seniorů v Hrádku. Vyrobí víc energie, než spotřebuje
Domov seniorů se čtyřiadvacetihodinovou službou a oddělením se zvláštním režimem pro lidi postižené...
Mladí odcházejí, základna se zužuje. Skoky dostávají na frak, mrzí šéfa Dukly
České skoky na lyžích drží nad vodou už jen poslední mohykán: Roman Koudelka. Další reprezentanti i...
Bazilika v Jablonném otvírá po dvouleté opravě, sestry ovládají efekty mobilem
Téměř tři sta let stará bazilika a významné poutní místo v Jablonném v Podještědí má nový kabát....
Podnájem RD v Železném Brodě
Železný Brod, okres Jablonec nad Nisou
12 000 Kč/měsíc