Diskuze

Českolipské nádraží za miliardu má dva roky stále východ do pole

Druhý největší železniční uzel v Libereckém kraji, nádraží v České Lípě, má stále výstup do průmyslové zóny a čtvrti Dubice končící v poli. Ani dva roky po otevření nádraží za více než miliardu korun se městu nepodařilo dohodnout s Českými drahami, kterým patří pozemky u nádraží, aby je mohlo koupit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P14a88v89e68l 28M55i93l14t

3. 4. 2019 0:40

NO TAK... 1) Budte rádi za podchod, 5 let zpátky holky z Modusu přelézaly na kolejích odstavené cisterny. 2) Za ty prachy se nemyslelo nejen na bufet nebo trafiku, ale dodnes zde nesídlí ani výpravčí, čili tento člověk ujde denně za šichtu 12x 900m tam a zpět aby odmával odjíždějící spoje. 3) Pravý masakr nastane když nastanou výluky (na tomto uzlu je jich ročně víc než dost). MHD, do toho NÁHRADNÍ PŘEPRAVA a chaos je na světě. No nekupte to, za ty prachy. O trase na českolipský autobusák ani nemluvím.

0 0
možnosti

Teda... takovy slendrian se musi vymyslet ;-€Rv

3 0
možnosti

S49t79a94n 24N54o78v91á69k

1. 4. 2019 13:49

Stejné jako metro v Letňanech...

2 0
možnosti

"Podchod vyvede cestující na blátivé a kamenité louce"? 8-o Snad na blátivou a kamenitou louku.

1 2
možnosti

Tedy kudy chtějí ten chodník táhnout, aniž by vstoupili na pozemky ČD a firmy Proeconomy ... ?

1 0
možnosti