Vydavatelství Animal Music, které Petr Ostrouchov provozuje, se zaměřuje především na jazz, blues a world music. Co se filmové hudby týče, četli jsme jeho jméno v titulcích Želar, Občanského průkazu nebo volné trilogie Zahradnictví. Kromě toho obstarává filmařům právní služby.
Jak začala vaše spolupráce s Vladimírem Mišíkem?
Náhodou, jak se občas dobré věci stanou. Jakožto člen České filmové a televizní akademie jsem byl v roce 2018 vyzván, abych na udílení Českého lva vymyslel hudební čísla. Tehdy byl supervizorem hlavního večera David Ondříček. Přišel jsem s tím, že sbor Martinů Voices zazpívá krásnou titulní skladbu Zdeňka Lišky z filmu Údolí včel a pak že Vláďa Mišík společně se synem Adamem zazpívá Variaci na renesanční téma. Ten rok jako jejich duet zazněla ve filmu Bajkeři a shodou okolností byl mezi nominovanými dokumenty také film, který o Vláďovi natočila Jitka Němcová. Říkal jsem si, že se to hezky potká, plánoval jsem, že by Mišíky mohla doprovodit moje kapela Blue Shadows. Ale když Vláďovi volali, nabídku odmítl.
Pořád tady bůhvíproč přetrvává pocit, že hudba a filmy mají být k dispozici všem a nectí se to, že mají nějakou ekonomickou hodnotu. Že do nich někdo investoval peníze. Přitom asi nikoho z těch, kteří tyhle weby používají, by nenapadlo jít třeba do KFC a vzít si tam sendvič zadarmo.