
Obal alba Radio
Přitom pravá "apokalypsa" vlastně náladu alba linkuje na samém začátku, v titulní písni Radio. Při zaříkávajících verších "Už se jen párkrát vyspíš/ a všechno to skončí" jde po zádech mráz.
Kittchen svou hudbu doprovází mnoha divnými zvuky, které vycházejí převážně z jeho počítače. Vyloženě elektronické i posbírané reálné zvuky malují vesměs temné barvy, které pak kolorují reálné nástroje, zejména kytara.
S ní také Kittchen vystupuje při koncertech. V poslední době jej na pódiu doprovází i Tomáš Neuwerth známý z Nieriky či Umakartu, producent a Kittchenův spolupracovník na Radiu, který obsluhuje kromě elektroniky také bicí.
Živé provedení je rozhodně tradičnější než nahrávka, jak se mohou přesvědčit návštěvníci klubů a letos i některých letních festivalů. Ta nese sama o sobě sdělení právě v důkladném laborování s náladami, které vyvolávají počítačem zpracované zvuky včetně zkresleného zpěvu.
Kittchen je ovšem, a to se nezapře, i kdyby se o to tisíckrát snažil, především písničkář. Textová složka písní i charakter jeho polozpěváckého polodeklamátorského projevu tvoří více než polovinu úspěchu alba.
Dokáže skvěle, za pomoci dobře vybraných slov i odvyprávěných minipříběhů, vystihnout atmosféru měst a krajů (Berlin, Řež, Pod Prahou). Umí výborně, byť třeba jaksi mimoběžně, mluvit o mezilidských i rodinných vztazích (Zkouška spojení, Fotr). A empaticky kreslí portréty lidí, u kterých je vcelku jedno, nakolik jsou reální, každopádně reálně působí. Tak jako je tomu v klipové a z desky nejrockověji znějící písni Holka.

Obálka komiksu Voda
Album Radio, jemuž předcházel v roce 2011 Kittchenův debut Menu a o rok později sada remixů Dezert, vyšlo jednak jako download, který je na autorových stránkách zdarma, jednak jako vinyl. Jeho součástí je i velkoformátový komiks Voda, který podle Kittchenovy potemněle magické povídky nakreslila streetartová výtvarnice Toy Box.