Středa 22. ledna 2020, svátek má Slavomír
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Středa 22. ledna 2020 Slavomír

Diskuse k článku

Odpočíval jsem, teď musím pracovat, zdůvodnil Kleinovi emigraci Pavel Kříž

Rozhovorům se v posledních letech téměř vyhýbá. Když ho o velké interview poprosíte, přemluvit se nenechá s odůvodněním, že Češi nemají rádi emigranty. Proč ale diváci nechali Pavla Kříže zvítězit ve StarDance?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

RADA11

Pan Kříž je druholigový herec

ale jako tanečník mně svojí toporností rozesmál;-D. To se jen tak nevidí. Nostalgické postarší fanynky mu pak poslaly hlas jako "básníkovi". Možná je to fajn člověk, ale toho "hraní" by měl nechat.Rv

0/0
24.1.2011 7:03

xaeris

CS film=Kladivo na komedianty

Existuje TV kanál, CS film.A na něm se ve filmech natočených do roku 89 v hlavních rolích protimperialistických špionů ve službách bolševika nadšeně střídají Heřmánek, Toepfer, Bartoška, Pavelka, Zedníček a další všehoschopní podruhové.Existuje veřejnoprávní ČTa tam se v protibolševických seriálech, inscenacích či filmech natočených po roce 89 nadšeně střídají Heřmánek, Toepfer, Bartoška, Pavelka, Zedníček a další všehoschopní podruhové.Za bolševika privilegovaně zasloužilí, dnes zase ověnčení cenami jako je Týtý, Thálie a kterého čerta.Až to tady ovládne Čína, tak Heřmánek, Toepfer, Bartoška, Pavelka, Zedníček a další všehoschopní podruhové budou jistě první, kteří budou používat přes  svým jménem umělecký pseudonym Mao.To jen aby bylo jasno, exsoudruzi z prken, která znamenají blahobyt.A pokud jde o tohodle, tak ten měl zůstat v Kanadě léčit děti, namísto šaškování v Novácké ulici či trdlování na ČTl.Kdyby měl ovšem špetku soudnosti a méně rozumu mdlého.   

0/0
8.1.2011 6:24

RADA11

Komedianti vždy hráli to co platí vlády

a bohatí, ne pro chudý lid. Zahrají Hitlera a druhý den Stalina, nebo Churchilla. Jeden den děvku, druhý den dámu. Živí je to.

0/0
24.1.2011 7:08

chlibec

úprava fotografií

Je to trochu offtopic, ale všimněte si té brutální úpravy oficiálního studiového portrétu tanečního páru (72. fotka, poslední zde uveřejněná). Pavlovi Křížovi ubral nejmíň 10 let na vráskách a Alici Stodůlkové 20 kilo na hmotnosti.

0/0
6.1.2011 13:18

rastakajwana

Kde ti soudruzi

herci režiséři a vůbec všichni vzali tu drzost, že si dovolili žít v socialismu ? To jim snad muselo být jasný, že ta parodie na demokratický systém musí jednou skončit, tak se toho neměli účastnit. Měli sedět doma a čumět do zdi nebo zdrhnout a ne nás ještě oblažovat svou náklonností k režimu, za všechny jmenujme: Menšík, Sovák, Horníček, Hanzlík, Brejchová, Zázvorková, Růžičková, Somr, Hrušínský, Hlinomaz, Brodský ... seznam je samozřejmě jen tak jak mi to přišlo na chvíli pod ruku, bez ladu a skladu , aby si na tom pak nechtěl honit triko

0/0
6.1.2011 12:52

blanka

Re: Kde ti soudruzi

A co tim chtel basnik rici?

0/0
6.1.2011 13:03

maryfox

Diváci nechali Pavla Kříže zvítězit,

protože byl nejlepší i přestože dával jasně najevo, že toto není jeho životní priorita. Na rozdíl od ostatních nanynek z něho dýchala radost ze života a ne jenom úporná snaha vyhrát.   VVV

0/0
6.1.2011 12:41

Fiara.L@seznam.cz

Re: Diváci nechali Pavla Kříže zvítězit,

Já tedy nevím,ale já na něm vidím pořád jen to rybí voko;-€.Měl vyhrát Saša Rašilov.

0/0
6.1.2011 14:35

_m-

Re: Diváci nechali Pavla Kříže zvítězit,

;-DR^

0/0
6.1.2011 17:51

blanka

Doufam

ze Pavel Kříž tuhle diskusi necte...meli bychom byt celkem hrdi na cloveka,  ktery v cizine naši republiku dustojně reprezentoval a prat mu jeho uspech, at v Kanadě nebo tady ve StarDance...

0/0
6.1.2011 12:29

wotomtoje.

Seriál Chlapci a Chlapi ...

a mě už tehdy nějak ten Zounar k Vejmělkový neseděl a von to asi měl hrát Pavel Kříž ...;-)

0/0
6.1.2011 12:28

Fiara.L@seznam.cz

Re: Seriál Chlapci a Chlapi ...

Chudák Vejmělková,nenašli pro ni koukatelného partnera.

0/0
6.1.2011 14:37

rastakajwana

Ubohé

Kdy už tomu bude konec ? A kdy se začne používat mozek ? Když chci dělat chytrýho a šlapat po pěšácích, tak nejdřív musím jít a vyřešit ty pravý komunisty, který převlíkli kabát a rozkradli republiku. Pak můžu pranýřovat, do tý doby držím hubu a krok. . . .

0/0
6.1.2011 12:26

rastakajwana

Re: Ubohé

Sakra to měla být na někoho reakce ...ani už nevím na koho, někdy je lepší nevědět, ale zapomínat se nesmí...

0/0
6.1.2011 12:40

eSATA

Proč nechali diváci Kříže zvítězit ve StarDance?

Protože je to doktor.

0/0
6.1.2011 9:03

Rudla01

Re: Proč nechali diváci Kříže zvítězit ve StarDance?

A opravdu ho nechali zvítězit diváci?

0/0
6.1.2011 11:34

Fiara.L@seznam.cz

Re: Proč nechali diváci Kříže zvítězit ve StarDance?

R^R^R^

0/0
6.1.2011 14:38

pekelný dědek

...

P.Kříže zcela chápu.A způsob jakým se odsud dostal byl zcela v pořádku.Nechápu,proč ho spousta lidí za to odsuzuje.....Kříž ukázal,že dostat se ven,se dalo  civilizovaně.....bez samopalů a vraždění....R^

0/0
6.1.2011 4:39

ta, která nejsem

Re: ...

To už před ním ukázala spousta jiných lidí. A představte si, že někteří z nich hráli i v tom ochotnickém divadle, když Kříž ještě panáčkoval před komunisty.

0/0
6.1.2011 5:15

Muf007

Re: ...

Panáčkoval? Paměť mi už slábne. Přiopomeňte mi prosím, nějakou z Pavlových angažovaných rolí, když tedy panáčkoval. ;-)

0/0
6.1.2011 7:02

666

Re: ...

Btw, pionýrka, svazačka a snad i komunistka?

0/0
6.1.2011 7:54

sorgedoktor

Panáčkoval, nepanáčkoval, to snad není až tak podstatné.

když se mu nelíbilo v Praze, tak si měl   zůstat v té Ameruice a JE je to..

0/0
6.1.2011 9:23

keděd

Re: Panáčkoval, nepanáčkoval, to snad není až tak podstatné.

a proč mu vnucujete něco, co on chce udělat jinak, než mu podsouváte Vy. Snad je svobodný člověk a může si dnes dělat to, co sám chce. Do r.89 to tak nešlo.:-)

0/0
6.1.2011 12:50

goresi1965

Re: ...

chápu na co narážíte ale úplně jinak se dalo emigrovat v padesátých letech a jinak pohodlněji v 88tým

0/0
6.1.2011 7:42

Truestory

Re: ...

Dost ubohý příspěvek, já jsem se do Kanady v roce 1985 taky dostal bez vraždění, nicméně bratři Mašínové jsou pro mě jedni z největších velikánů českého národaR^[>-]

0/0
6.1.2011 8:59

Škubi

Re: ...

Jasně! Pohraniční stráž může za režim... Úplně normální vrazi! Rv

0/0
6.1.2011 11:10

la.sicak

Re: ...

To strazni jednotka Osvetimskeho lagru za rezim taky nemohla...

0/0
6.1.2011 11:36

picky

Re: ...

vy tomu asi moc enrozumíte, že? Nechci zde obhajovat podíl některých iniciativních vrahů na střelbě do kopečkářů (edy těch, kteří skutečně dobře mírili), to vůbec ne. jen bych chtěl upozornit na to, že jistý rozdíl zde byl. Zatímco k PS rukovali kluci v rámci PVS ať chtěli, nebo nechtěli a okamžikem složení přísahy se stali tím minikolečkem v mašinérii plníš rozkaz - neplníš rozkaz. Zatímco ostrahu koncentračních táborů tvořily jednotky SS, které byly stvořeny jako soukromá Hitlerova armáda a do kterých vstupovali vojáci dobrovolně a s nadšením a museli přitom splňovat další předpoklady. Čili, jistý rozdíl zde je.

0/0
6.1.2011 11:51

valoe

Re: ...

Ztretelne jst pomylen. Ani mladi prislusnici ostrahy lagru v okamziku naboru nevedeli, do ceho jdou. Pak se ovsem stali stejnymi kolecky, jako prislusnici PSV. Co je ovsem daleko horsi je to, ze mnozi z nich ani po demilitarizaci neuznali, ze neco delali spatne. Ted myslim zejmena Va s a podebne prislusniky PSV.

0/0
6.1.2011 12:08

rastakajwana

Re: ...

Tomu říkám hrdina, už vidím jak po válce chodíte ulicemi a vykřikujete jsem mnohonásobný vrah a stydím se, ukončete moje soužení na této planetě...srágoro, kecy kecy a kecy co nemaj cenu ...ble. Normálně bych napsal neutrální příspěvek, ale trochu jsem se vzteknul

0/0
6.1.2011 12:36

picky

Re: ...

Nečtěte Zieglera a věnujte se seriózní literatuře faktu a místo Kobry 11 sledujte historicko-dokumetární programy. Pak nebudete plkat.

0/0
6.1.2011 12:41

Fikos

Re: ...

Pochopil bych že brání někomu dostat se sem,ale bránit někomu dostat se ven je ubohost :-/

0/0
6.1.2011 13:07

picky

Re: ...

No, však taky netvrdím, že není.

0/0
6.1.2011 13:18

realitservis

Re: ...

Tak spíše tomu vážený zřejmě nerozumíte Vy. Na základní vojenskou službu u pohraniční stráže v drtivé většině narukovali především právě ti co chtěli u pohraniční stráže sloužit. A zbytek byl doplňován těmi ci sice nadšením zrovna neřvali, ale byli s dobrým kádrovým profilem aby právě byly předem eliminovány problémy s případnými útěky za kopečky.

0/0
6.1.2011 12:52

AyCay

Re: ...

Samozřejmě. Ale i když se k pohraničníkům někdo dostal nechtěně - to, jestli střílel do vzduchu nebo po lidech, bylo pouze a jen na jeho rozhodnutí... A tvrdit, že ti, kteří stříleli po lidech, byli jakkoliv lepší než ta ostraha koncentráků je nejen lež, ale zhruba to samé, jako obhajovat devianty.

0/0
6.1.2011 13:13

picky

Re: ...

To jsem někde tvrdil? Jen jsem zpochybnil srovnání dvou ozbrojených složek. A pokud si nedáte práci s tím pečlivě se seznámit s historií PS a SS, tak nesuďte a nehodnoťte. Takže uberte na kalibru, začínáte horovat jak Brožová-Polednová před M. Horákovou.

0/0
6.1.2011 13:28

picky

Re: ...

Nemohu z vlastní zkušenosti hodnotit konec 40. a 50. léta, ale mohu z osobní zkušenosti hodnotit léta 70. a 80. a z mých spolužáků, kamarádů, známých, kteří sloužili u PS neznám nikoho,kdo by se tam cpal dobrovolně. Ale jak jsem psal v úvodním příspěvku, tak znovu opakuji, že neobhajuji iniciativní vrahy, kteří se bohužel vyskytli, a to hlavně v prvních cca 15 letech po roce 1948.

0/0
6.1.2011 13:23

sorgedoktor

Domnívám se, že když zde diostávaldíky dr Pecháčkovi

hezké role  studentů mediciny, lékařů  atd  tal neměl odcházet  do Ameriky. No a když, tak tam měl zůstat,když se mu u nás  nelíbilo..

0/0
6.1.2011 9:21

piErcE

Re: Domnívám se, že když zde diostávaldíky dr Pecháčkovi

Kdyby hloupost nadnasela, tak ty tu budes poletovat jako andelicek. Kolik Ti je, pubertaku? 15? 16? Prosim Te, nevyjadruj se k vecem, kterym nerozumis.

0/0
6.1.2011 11:00

valoe

Re: Domnívám se, že když zde diostávaldíky dr Pecháčkovi

On to bude spis nejaky zaslouzeny duchodce s rudou minulosti, co cely zivot delal neco pro lidi a oni nekteri, nevdecnici jedni, z toho jeho dobra dokazali uprchnout.

0/0
6.1.2011 12:10

rastakajwana

Re: Domnívám se, že když zde diostávaldíky dr Pecháčkovi

Podle sebe soudím tebe. Někdy mi přijde, že není cesta jak dojít smíření. . . smutné

0/0
6.1.2011 12:30

Ubaram

Re: ...

Oni také Mašínové utíkali v roce 1953, ne v roce 1988.

0/0
6.1.2011 11:32

la.sicak

Re: ...

Jojo on rok 88 taky nebyl rok 51 nebo 53, ze? A  Kriz nebyl syn dustojnika predvalecne armady a hrdiny protitotalitniho odboje, ze? Mozna by by stalo za to pouzivat tu kouli co vam uzavira krk.

0/0
6.1.2011 11:35

vsamotar

Re: ...

Pravda, Pavel Kříž měl odlišné podmínky.Rozhodně před útěkem nepodřezal pokladníka a nekradl výplaty a tudíž po něm nikdo nešel.

0/0
6.1.2011 12:08

AyCay

Re: ...

ááá - zase jeden, který tu bude obhajovat bolševickou demagogii nevinných obětí. Jenže ti podříznutí a přepadnutí Mašíny byli asi tak nevinní jako ty spousty nácků, které za války postříleli partyzáni. Proč nikdo nepláče, že po nich zůstali sirotci? Proč nikomu z těch bolševických propagátorů nevadí, že po chudáčkovi Heydrichovi také zůstali smutní příbuzní?

Vždycky když čtu v podobných forech nářky, jak ty ubohé oběti bratří Mašínů byli starostliví rodiče a ničím se neprovinili, vzpomenu si na film Kukačka v temném lese. Tam taky skvělý herec Oleg Tabakov hraje takového hodného tatínka. Ten se taky pečlivě stará o svou dcerku, kterou ač "adoptovanou" miluje víc než manželku. Vzato touto logikou "nevinných obětí bratří Mašínů" : co na tom, že v "práci" slouží nějakému režimu?

0/0
6.1.2011 13:22

Najdete na iDNES.cz