Diskuse k článku

RECENZE: Jak distributor poslal naivního Narušitele do kin na popravu

Typicky česká kategorie dojemně špatných filmů se rozrostla o novinku jménem Narušitel. Vymyká se pouze tím, že jejímu tvůrci je teprve osmnáct let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R46o95s33t65a 39B17a63c80o83v92s57k40y 2563969920357

S Vladimírem Baldou (dědeček autora) jsem sloužil v Hradci Králové na letišti. Je to suprovej chlap. Jestli říká, že se mu film líbí, pak věřím. Dílko je určeno spíše pro letecké nadšence, než pro širokou veřejnost. A to, že to natočil jeho osmnáctiletý vnuk, jen dává punc toho, že i tak mladí lidé dokážou věci, které s bídou zvládají i 4x starší. Za mě super.

+4/0
30.1.2019 8:00

D32a41n48i69e59l 86M37a84g94n72u49s 4783905374327

Je-li pro letecké nadšence, neměli ho tlačit do kin. Tam to s ním dopadne špatně.

0/0
9.2.2019 14:51

J85a47n18a 74H52o21ř85e78j95š34í 8607847157

Po delší době jsem vlezla do diskuse pod recenzí Spáčilky a koukám, že vás to furt baví...komentář: "Spáčilová to pomluvila, bude to skvělý film" je snad starej jako internet...a nebude očividně chybět nikdy

+9/0
28.1.2019 13:32

J77a51n 53P10š23e90n94i42č11k97a 2760468453372

Spacilova 25%? Tak to bude paradni film :)

+3/−7
28.1.2019 13:00

D54a22n89i41e15l 11M30a17g70n59u83s 4593655214547

Na tohle už by měli psychiatři vydávat neschopenky...

0/0
1.2.2019 19:42

P68e73t34r 36B52a78č26a31v95č77í77k 3463378521459

Před našimi letci jsem vždy smekal, smekám a smekati budu. Pro ně totiž politika byla vždy až na třetím místě.

+3/−2
27.1.2019 11:43

K19a97r15e74l 58D34r83d44a 6284792137

Na ZVS jsem sloužil těsně před sametem u PVO na Šumavě. Hlásky, okopy, narušitelé, školení od důstojníků.

Dostalo mě, že jsme školili piloty z rozvojových zemích zaháčkovaných na Moskvu. Bylo kolem toho plno historek. Stavěli jsme Kaddáfímu protivzdušnou obranu, kterou rozsekali Britové. Češi se proslavili semtexem a vraždou 270 cestujcích Pan Am 103 jako odplatou za Libyi. Pan Am následně v leteckém byznysu skončila.

Když narušitelé. Běžně se lítalo z Rakouska nad Krumlovem a řešilo se, jak na to. Motorová rogala, balóny, sportovní letadla. Byly případy sestřelení.

Byl jsem u toho, když naši důstojníci oslavovali to slavné přistání "narušitele" na Rudém náměstí. Neb zpravidla Rusové tepali nás. A NATO lítalo špionážní lety zcela běžně přes celou Východní Evropu. Fakticky nebylo jak je zastavit. Jo, ukázka "demokracie" v praxi. K tomu se létaly provokativní lety kolem našich hranic, kdy jsme na ně startovali a NATO si vyhodnocovalo reakční časy celé naší obrany.

Osobně jsem řešil rakouský vojenský vrtulník na našem území, co jsem potkal na hlídce. K tomu jsem znal historky, jak na nás takové dárečky v minulosti i střílely.

Dle mého soudu, to celé byla nesmírná špinavost. Studená válka až do sametu. Zabíjení lidí. Čeští kluci nahnaní, aby byli součástí podlostí Moskvy a StB. Fakt si zaslouží "důstojníci - piloti" tehdejší doby nějaké romantické filmy? ;-)

+6/−4
25.1.2019 11:18

K56a43r82e50l 38D40r38d31a 6564382137

Hlavní hrdina je prý poskládaný ze zážitků tehdejších tří pilotů. Děda se vycukat nemohl. Ti dva ostatní si přejí zůstat v anonymitě. Docela výmluvné.

Jen abychom se nedočkali, jak 18-letý nadějný neznámý Martin Jakeš natočí dobrodružný film Milouš, s pracovním názvem "bojoval jsem za vlast". ;-)

+4/−1
25.1.2019 14:07

K21a19r84e74l 94D67r45d36a 6334832797

Tu Libyi bombardovali Američané z Británie. Ne Britové.

0/0
2.2.2019 20:05

D27a24n73i61e59l 45M95a44g88n89u17s 4713755684877

Nemáte vůbec představu, co to je, mít od dětství tu nesnesitelnou touhu létat. Proto ani nemůžete chápat pohnutky drtivé většiny českých (ale i třeba ruských) vojenských pilotů druhé poloviny minulého století.

+2/0
1.2.2019 19:46

J23a37k48u15b 97D31u87š80á94n93e65k 4729584874755

Takže mojí touhu létat odnesou nevinní? Je to sobectví.

0/−1
2.2.2019 13:44

D82a52n78i72e63l 64M35a63g78n78u84s 4593925234317

To zcela jistě ne. Existují samozřejmě případy, kdy vojenský pilot to malé civilní letadlo snažící se uprchnout za železnou oponu opravdu sestřelil, ale magoři a fanatici se holt najdou všude. Ovšem zase existuje daleko víc případů, kdy to malé letadlo hotovostní stíhačce "uniklo", a ačkoli se to vysvětlovalo umem a šikovností pilota takového malého letadla, často to bylo tím, že ten vojenský pilot vypálil pár nábojů do lesa, aby měl důkaz, že se snažil (a mohl dál létat, místo toho, aby ho poslali jezdit do JZD s traktorem, protože vědomě nesplnil rozkaz), a nechal je být, protože nechtěl být vrahem. Protože při takovém zásahu je to na vás – nikdo vám nedokáže, že unikající pilot mistrně nevyužil velmi nízké pádové rychlosti stroje a lepší manévrovatelnosti, a neschovával se "mezi stromy" tak dlouho, až už jste nemohl střílet. Třeba "honit" s jednadvacítkou nějakého trenéra je asi jako snažit se bagrem zaplácnout mouchu.

Tím chci říct, že ti kluci si splnili sen a létali, a když je nedej Bože (a vím bezpečně, že po tom fakt nikdo netoužil) poslali na nějakého toho uprchlíka, tak se snažili nijak mu neublížit. A o tomhle věděli i nižší velitelé. Bohužel, jak jsem psal, fanatici a přesvědčení ochránci socializmu se našli i tam, ale fakt to byly výjimky.

+2/0
2.2.2019 13:58

K11a22r98e35l 79D32r97d84a 6774802947

A východní Němci jako nacisté stříleli zásadně do vzduchu. ;-D

Těžko dnes soudit. Běžela válka mezi Východem a Západem. Přijde mi hrůzné, hledat na Východě v tehdejší době "hrdiny". Kolem a kolem, kolaborovalo s režimem 99% populace. Všichni neseme vinu.

Já si rád na vojně prohlížel nástěnky na chodbě. Měli jsme tam zpracovaného jednoho narušitele vedle druhého. Popis o co šlo, mapka kudy kroužil a jak se proti němu zasahovalo. A jak dopadl. Pár případů končilo pádem-sestřelem do terénu.

Pozadí neznám. Je docela klidně možné, že naši důstojníci to snažení brali s velkou rezervou. Ve skutečnosti mohli být aktivnější a páchat víc škody. Ale nebyli. No, možná. To se nesmělo ale hlásit davům. Natož mužstvu. Formálně jsme byli v šiku proti Západu. Nejvíc vymyté mozky měli kluci, co o ZVS nestáli. I dík pánům s frčkami co si chtěli jen "zalétat".

Vzpomínám, že jsem byl po ZVS na dně. Rozmlátil jsem třeba byt. Viz Občanský průkaz, jak tam přijde brácha z vojny. Realita.

No a pak mám jásat nad tím, že si někdo "jen létal" a komunistům se prý vysmíval? Není to moc pravdivé.

0/0
2.2.2019 20:21

J35i92r65i 65D79o33b85r11ý 9238349293

Pohadka. V te dobe krome kulometu mela ta letadla i fotokulomet. Takze pripadne strileni do lesa by bylo zaznamenano jako strileni do lesa a pilot by na sebe poridil paradni dukaz.

0/0
5.2.2019 13:36

K95a95r33e57l 12D83r36d29a 6464382867

Dnes byl na Radiožurnálu v 9:00. Viz záznam. Je to letecká rodina. Lítá děda, strejda, brácha... Na filmu dělala celá rodina. Zapojili hromadu známých od létání. Pomohlo jim to i finančně. Ta scéna s nehodou nechybí pro peníze, ale z toho důvodu, že nechtěl ukazovat masakr pilota.

Celé to zní, že si to rodina zorganizovala jak "dovolenou" a nejmladší stál za kamerou.

Co horšího, zní mi z toho vojenské historky, tradičně napůl vybásněné, které režizér chytá ze svého okolí a nekriticky přejímá. Takové rodinné natáčení se vším všudy. Děda byl s filmem spokojený. A má to být mezi piloty autorita.

Je možné, že ta podivná hodnocení jsou soubojem šotoušů od létání s internetovou veřejností. Kdo chce vidět letadélka, dává plusy. A možná že vrstevníci z čiré řevnivosti, dávají minusy. Skutečná hodnocení vidět nejsou, protože takový okrajový film fakticky nikoho nezajímá. ;-)

+7/0
25.1.2019 10:55

P81e71t64r 60V58a62c95e59n54o93v94s82k68ý 5984690227235

Jak mohla letecká rodina natočit tolik "prasečáren" z hlediska létání?

+2/0
28.1.2019 10:51

D14a36n16i22e18l 75M92a13g38n56u73s 4953105504607

Koukám, že se na to budu muset taky podívat ;-D

+1/0
1.2.2019 19:47

P58a96v15e83l 92D25o71l36a47n27s73k74ý 9117109506878

Na film se chystám, a jsem si jist, že se mi bude líbit, protože jsem se v Hořicích učil lítat ... :-)

+1/0
25.1.2019 9:02

K12a23r23e16l 41D12r80d69a 6634872667

Fakt že jo. Ten režisér je prostě podvodník. Chorobná namyšlenost a tvrdá prolhaná propagace na internetu. Aneb, jak se stát slavný pomocí bulváru. Rv

Procházím ČSFD a recenze i jinde. Nadšená hodnocení, oslavná recenze... pořád ti samí. To si píše režisér sám nebo je ve třídě nějakých puberťáků, co ho podporují? Vždyť má stejné hodnocení u všeho co zatím udělal. Partička známých mu tam napíše, že je to super. Ostatní to posílají do kopru. Rv

Teď zrovna vyhrál Dvořák Star Dance podvodem. Trapná kauza o kariérismu. A opět je v dílku kolem kterého se mlží podvod... Trapas. Že by vrána k vráně? ;-)

+3/−6
25.1.2019 7:43
Foto

F55i33l48i85p 57J93a53r31a19b 1123647380297

Na csfd to má 7 "recenzí" a nadšená není ani jedna...

0/0
25.1.2019 9:09

K88a63r78e73l 89D11r28d11a 6384152847

Ta nadšená je na FDb.

+2/0
25.1.2019 10:44

K92a85r37e53l 27D94r34d23a 6384362157

Možná mladá generace, co není na FB neexistuje, tak mě možná irituje, jak se tohle amatérské snažení maximálně zviditelňuje.

+1/0
25.1.2019 10:57

M80a23r77t87i26n 17S56t28a77n10k58o 2843855518471

Vás to hodně žere, když tu o tom nasekáte asi pět postů? Já si udělám názor, až to uvidím, místo toho, abych tu zvracel do komentářů, jako někdo.

+1/0
28.1.2019 10:30

F11r94a73n86t48i53š94e43k 10M63a18t26ě76j91č17e39k 7243902623581

Vůbec jste neocenil jeho boj proti bolševikovi!

0/0
25.1.2019 5:01

V97á60c22l22a11v 93P80o85u17s92t36k52a 3660741562

Kdo?

0/0
25.1.2019 7:14

D33r28a64h49o65m36í27r 43B87o61k98r 2405506856928

Já bych toho režisérskýho začátečníka tolik nedrbal. Zkuste zjistit, co v osumnácti natočil třeba Miloš Forman nebo Jiří Menzel. Myslím, že na osumnáctiletýho kluka neprofesionála je to dost dobrý.

+8/−7
25.1.2019 0:27

E28d69u94a88r88d 12H43l60a73v46a59t24ý 2560926704

Naopak. Pokud je film tak špatný, jak se uvádí, měl by být hodně zdrbanej, aby se vrátil zpět na zem, a to bez ohledu na věk (o jistém pocitu jakési vlastní výjimečnosti svědčí i jím napsaný profesní životopis začínající větou "Mladý progresivní režisér a kameraman."). Ona zpětná vazba od jeho okolí, které ho jen utvrzuje v tom, jak je skvělý, o čemž svědčí i podezřelé účty na ČSFD hodnotící jeho filmy nejvyšším hodnocením (a je jedno, zda s jeho nebo bez jeho vědomí), je hodně špatný přístup. A porovnání s panem Menzelem nebo Formanem je poněkud sporné. Pokud si dobře pamatuji, tak jejich začátky jsou spjaty se studiem a i s prací asistenta režie, kdy je možné v praxi získat správné návyky a být pod dohledem zkušeného režiséra. To je také možná okolnost, proč byli úspěšní, stejně jako je nyní úspěšným režisér Jiří Strach, který dělal postupné kroky - herec, studium, asistent režie, režie TV filmů a pak celovečeráky. To by si mladí tvůrci měli uvědomit, protože za pár let mohou být k smíchu, jelikož to nebude možné už ani omlouvat věkem. I zde platí (jako v každé jiné profesi), že se získávají zkušenosti postupně. Měl si nechat námět na pozdější dobu, až bude mít patřičné zkušenosti ze studia a asistentování nebo jej někomu zkušenějšímu nabídnout ke spolupráci. Tady je prostě hodně věcí špatně a dobře to ilustruje tuzemský filmový marasmus panující v posledních letech. Dnes chce být každý mistrem hned teď a pokud možno bez většího úsilí a trpělivosti a takové jsou pak výsledky.

+25/0
25.1.2019 2:28
Foto

F80i73l20i26p 59J16a95r36a22b 1913707430777

Ta vysoká hodnocení z falešných profilů se objevují snad naprosto u všech českých filmů tohoto kalibru, ale ve finále stejně mají nulovou relevanci, protože to tam nedá víc jak 5-10 lidí, což se v tom moři negativity ve finále úplně ztratí...

+3/0
25.1.2019 9:11

E34d49u94a50r44d 30H10l17a81v71a84t67ý 2300836134

Pane Jarabe, díval jste se vůbec na ta hodnocení na ČSFD? Ještě včera jich byla cca 1/3 takových, a to vám celkové hodnocení výrazně ovlivní. Samozřejmě se stoupajícím množstvím hodnocení se bude měnit k reálnému procentu a hodnocení od "fejkových" profilů bude mít velmi omezený vliv (pokud nebudou zakládány další). Ale i tak to o něčem svědčí, nemyslíte? Navíc zde to bylo až moc okaté, protože i u jiného filmu pana Baldy, jak již někdo zde v diskuzi zmínil, jej tyto profily hodnotily také nejvyšším hodnocením a tam je celkové skóre skutečně výrazně ovlivněné, protože celkový počet hodnocení je relativně malý. Většina z těchto profilů byla založena na počátku prosince 2018. Kupodivu jedním z hodnotitelů pěti hvězdami je i zvukař podílející se na filmech pana Baldy... To je stejné, jako kdybych si zde v diskuzi dával ke svým příspěvkům plus. Prostě se poplácají po zádech a řeknou si, jak jsou všichni skvělí a kritické hlasy odpálkují s tím, že se jedná o závist. V takovém prostředí zkrátka kvalitní tvůrce nemá šanci vyrůst.

+3/0
25.1.2019 9:51
Foto

F74i29l76i13p 86J93a90r27a66b 1403697420227

Ano, díval jsem se tam i včera, film měl tuším kolem 60%, ale z hrstky hodnocení. I teď jich tam je pouhých 55 a má už 41%.

Nicméně, jen člověk s inteligencí brambory bude brát jako relevantní průměr z tak ničemně nízkého počtu hodnocení, kór když mezi hodnotícími nebyl nikdo "známý", za to tam bylo pár pětikvaltů od noname uživatelů.

Jak už jsem napsal výše, tento postup zdaleka není neobvyklý, podobným způsobem se sázely pětikvalty i různým Decibelům lásky a pod.

A nesvědčí to vůbec o ničem, jen že pár lidí chce filmu pomoci, což je stejně zoufale marné, protože "pravda" vyjde najevo dříve, než se film objeví v běžné distribuci.

A tvůrce to podle mě neovlivní vůbec nijak...

+2/0
25.1.2019 11:32

E72d68u75a95r41d 10H81l48a96v64a73t21ý 2710706724

Ano, zde to hodnocení bude ovlivněné minimálně, a to zejména kvůli tomu, že film šel do kinodistribuce, ale zmínil jsem i ten jeho předchozí film a u něj je to opravdu až trapný (https://www.csfd.cz/film/610612-nevinna-krutost/prehled/). Tudíž bych byl s konstatováním, že to tvůrce neovlivní, velmi opatrný. A to už ani nemluvím o poměrně nezvykle rozsáhlé mediální masírce. Ale rámcově určitě nejsme v rozporu.

0/0
25.1.2019 12:04

P90a47v40l91a 84K22v32a47p72i92l39o90v39á 7579768824147

No, že vám do toho skáču... Fejkový profily na ČSFD vem čert, pan Jarab má pravdu, že časem se to skoro vyrovná... a navíc jakmile je film už v modrejch číslech nemá to už valný vliv. Ale co mě zaráží je herecké obsazení - Kostka, Zindulka, Dvořá, Arichteva, Anděl... a pak ta neskutečná mediální masírka. Proti tomu je opravdu pár fejkovejch profilů úplná malichernost. Kde se to vzalo, kde na to vzal?

Slyšela jsem to dnes na RZ u Lucie Výborné a ta je pro mě vcelku důvěryhodná. Tak fakt je to tak strašně špatný, nebo teda co?

0/−1
25.1.2019 13:28

E60d66u93a19r13d 19H70l88a82v30a36t31ý 2220386744

U toho zmiňovaného filmu se to asi už nevyrovná, když je tam nějakých 19 hodnocení. Ale aspekty, na které poukazujete, mě rovněž zarazily. Možná je to tím, že samotný příběh či idea není až tak špatná, ale na zpracování bude nezkušenost vidět. A pokud takový nezkušený tvůrce vezme navíc více rolí (režisér, kameraman, scénárista a pokud jsem dobře zachytil, tak i (ko)producent), nemůže to dopadnout dobře. Sice by herci již měli mít nějakou praxi ve čtení scénářů, ale možná je zaujalo téma letectví, svobody nebo osud jejich příbuzných mohl být podobný atd. A ta mediální masírka - toť otázka. Pokud bychom byli v éře normalizace, zaváněla by taková mediální masáž na nějaké dílo propagandou.

0/0
25.1.2019 14:51
Foto

F54i75l91i38p 50J37a60r45a38b 1333477690907

Berte to tak, že pro herce je to prostě jen práce, za kterou dostane zaplaceno. I dobrý herec může hrát v průjmovém filmu. Vzpomeňte si, kolik známých herců měl ve svých filmech třeba "multitalent" Magnusek, a to nemluvím jen o nehercích typu Rytmus, Krampol nebo Brožová v Bastardech, ale jaké matadory sehnal třeba do Pamětnice...

+2/0
25.1.2019 17:46

P18e49t86r 89V17a21c14e77n80o44v31s30k94ý 5384110207505

Ten film je skutečně příšerný :-(

+1/0
28.1.2019 10:53

E80d11u26a17r37d 32H17l21a32v25a66t57ý 2660796474

Jen aby to bylo kompletní - i pan Balda si vlastní snímek hned na počátku označil pěti hvězdičkami. To by ještě možná člověk pochopil, ale trapné na tom je, že si není schopen ani svůj názor obhájit a nyní je jak jeho hodnocení (tak i výše uvedeného pana zvukaře), tak i jeho profil smazaný. Na ČSFD vystupoval pod přezdívkou DavidoDavido (k dispozici v archívu googlu zde - https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:g_cqGYaj5NYJ:https://www.csfd.cz/uzivatel/437533-davidodavido/biografie/+&cd=2&hl=cs&ct=clnk&gl=cz&client=firefox-b-ab). Pokud si ani tvůrce za svým filmem nestojí, je to velmi smutné. Evidentně se není schopen popasovat s kritikou, která by mu naopak mohla přinést tolik dobrého. Trochu pokory a trpělivosti by mu určitě prospělo. Ne nadarmo se říká, že žádný učený z nebe nespadl. Na druhou stranu není třeba pana Baldu zatracovat, ale má před sebou ještě mnoho práce a učení, aby se z něj stal minimálně průměrný filmař v alespoň jedné profesi.

+2/0
30.1.2019 14:44

P51e22t39r 27N81o35v48o66t20n26y 1751930571

Však je taky určitě drbali.

0/0
25.1.2019 7:58
Foto

T16o30m42a31s 43C27a81b66a68k 8745105214649

Nekdo tady po shlednuti predpremiery v Hradci Kralove zminil, ze to bylo jeste příšernější, než Magnusek. To me celkem pobavilo. ;-) Jeste ze na to nemusi deti povinne se skolou, jak jsme museli na urcite filmy my..

+3/0
24.1.2019 23:27

D81a95v88i87d 21M33a76c51k81ů 8530259710921

Písmena VB na esenebáckých autech, na fotce na žigulíku, vypadala trochu jinak...Rv

+5/0
24.1.2019 14:18
Foto

P68ř54e61m58y96s21l 55Č23e63j25p 8938347368326

No, i modelu Lada 2106? Přeci jenom dle dobových fotografií, je to tak jak je to na obrázku. I s tou větší mezerou mezi písmeny ...

0/0
24.1.2019 16:12

D61a64n83i52e64l 26M69a69g65n70u31s 4373645704797

Ne, fakt to vypadalo jinak. Já si to pamatuju :-)

0/0
1.2.2019 20:04
Foto

P64a47v87e15l 71P34o23d21e17š25v13a 5109187689

Na ten film vezmu povinně všechny kolegy. Bude to svérázný teambuilding.

+3/0
24.1.2019 13:55

K41a72r93e86l 95D53r88d27a 6684722177

Na ČSFD má 50%. A dost zajímavé, půlka lidí hodnotí "odpad", půlka dává 5 hvězdiček. Nic mezi.

Mě dostala fotka Škody 706 se sedadly pro dálkovou dopravu a s potahy tak z roku 2005. V tom filmu to hraje dnešní dobu nebo socialismus? Ani jedno neodpovídá. Fakt to vypadá na laciný odfláknutý zmetek, co si najde plno fandů, kterým je to šumák.

Což by mohli být puberťáci, kterým i mizerný film sdělí o socíku hodně zajímavého. Třeba to jako posametová agitka pro "jediný správný pohled na historii" poslouží velmi dobře. ;-)

+8/−1
24.1.2019 13:54

J75o97s84e95f 86H75a83v90e52l 8834606567453

Pět hvězd dali ti samí lidé, co dali pět hvězd i předchozím Baldovým filmům. Všichni mají také téměř stejný počet hodnocení (kolem 200), dle mě jsou to převážně "fejkové" profily.

+14/0
24.1.2019 14:04

D30a60n37a 51P72o45l48a23n69e60c95k39á 3576435767735

Takže příbuzenstvo...

+4/0
24.1.2019 14:33

M35i74c30h29a42l 64D57u25š36e20k 5376377263271

Film má tak příšernou kritiku, že vůbec nepochybuji, že bude skvělej :)

+6/−13
24.1.2019 13:50

D26a57n22i46e50l 75M92a61g74n95u36s 4683625384337

No to se hned pozná odborník...

0/0
1.2.2019 20:09

M98o57j27m49í23r 77V58r84t35o25c86h 2950783362462

Na STB nesahat ! Byla to pěst diktatury proletariátu, tedy v epoše ekonomické i morální prosperity a v dějinném vzepětí českého, moravského a slovenského lidu.

+1/−5
24.1.2019 13:40

P35e20t84r 52A43g79u80l44á95r 4367968410224

Tak to mě zajímá. Už několikrát Mirka hodnotila film hodně nízko, ale nakonec byl dobrý. Vím že u jednoho mi připadalo, že nízké hodnocení vyplývá z toho, že hodnotí děj filmu, ale o dané oblasti nic neví a tak vlastně hodnotila prostředí které nezná.

+7/−11
24.1.2019 13:37

P54e33t16r 95D94r86a12p20a79l 4194751133

no, mě na tom spíš udivuje, že někdo dá peníze 18 letýmu klukovi, aby si natočil film o dědečkovi. jasně, jsou to jeho peníze, ale stejně

+21/0
24.1.2019 13:13

Najdete na iDNES.cz