Dva měsíce před premiérou, která se plánuje na přelom října a listopadu, nechali autoři hitmuzikálu Lucie: Větší než malé množství lásky novináře nahlédnout do příprav očekávaného představení. Možná však měli raději zůstat sedět na pokličce a udržovat napětí.
Ze dvou písní, z nichž jedna zazněla ve dvou alternacích, totiž z jeviště pražského Hudebního divadla Karlín plynulo víc chaosu a nedodělků než příslibů, že fanoušky nejslavnějších tuzemských rockerů dvacetiletí čeká něco výjimečného.
Nechtěná parodie
Přestože scéna Michaely Horáčkové Hořejší byla, zejména při písni Krev a R'n'R, působivá, o výkonech hlavních představitelů se to říct nedalo. První na řadě byla píseň Kamení a smích, která nepatří zrovna k best of Lucie a nikomu, až na proslov Jiřího Korna, při ní nebylo rozumět ani slovo. O třídu lepší (a známější) Krev a R'n'R zaujala obřím barem ve tvaru rollingstoneovských rtů, už méně však výkonem Davida Krause, který zapomněl text a neutáhl refrén, a Karla Rodena, který nestihl nástup a nezapnuli mu mikrofon. U Báry Polákové a Emmy Smetany bylo těžké odhadnout, zda vůbec zpívají, nebo jen otvírají pusu.
Silný hlas ukázal jen Václav Noid Bárta. I když v textu o "perníku a koksu" se uculoval jak Matuška nad číší vína. Což zase vyznělo jako nechtěná parodie. Společně s Lukášem Vaculíkem však na rozdíl od ostatních působili sebejistě.
Poněkud uspěchaná prezentace muzikálu Lucie tak zatím ukázala, že do premiéry bude ještě hodně práce.