Diskuse k článku

RECENZE: Fidelio ve Stavovském neumí ani provokovat a nutí ke smíchu

Série operních pohrom v pražském Národním divadle nebere konce. Nyní k nim přibyl i Beethovenův Fidelio. Skončí to všechno s příchodem nově jmenovaného operního šéfa z Norska?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P78e25t84r 48B40r73o71ž 8812354706934

Inu, Národní divadlo je už delší dobu na cestě do pekel. "První scéna" se zmítá v neumětelství, dělá věci rádoby moderně a hraje si na Velké Umění. Koukat se na to nedá. Ale o diváka nejde, že. Hlavně vzletnými frázemi obhájit dotaci na příští rok.

+3/−1
23.9.2018 20:12

R47a42i23n20e41r 87E31l11l45e72d71e38r 2813373479826

Moderni a "kreativni" rezije se rozrisuje jako mor. V Nemecku to zasahlo uz pred lety i velkou operni scenu. Zrejme je ukolem tech "umelcu" temi inscenacemi, ktere jsou srovnatelne jen s prujmem notorickeho alkoholika, vyhnat i posledni navstevniky. Kdo chrani vlastne skutecne umeni a jeho autory???

0/0
26.9.2018 15:07

Najdete na iDNES.cz