Tak třeba v Lokti dostanou lidé do svých schránek lístky s kandidátkou Sdružení nezávislých kandidátů Lopata, celým názvem Loketští patrioti a tatínkové.
"Řekli jsme si, že název musí znít zvukomalebně a dávat smysl. Náš je zajímavý na zapamatování a budí emoce. Blbá reklama je nejúčinnější," říká lídr strany Martin Motlík.
VÝBĚR KANDIDÁTŮLoket |
Platí, že čím menší obec, tím pozoruhodnější název.
Koho jednotlivé strany zastupují, je někdy zřejmé na první pohled. Třeba u Zahrádkářů Rotava, ale si ale představit pod názvem Č1?
Je to strana číslo jedna. "Já neumím vymýšlet názvy ve stylu Za obec krásnější. Na to nejsem," vysvětluje lídr této kandidátky a starosta Stříbrné Boris Jirsík.
Reklamu na lék pro seniory zase trochu připomíná jméno jediného volebního uskupení ve vesničce Rovná. Starosta Jaroslav Janda s kolegy vybral nálepku Život plus. "I v našich končinách se dá žít kvalitní plusový život. I z názvu musí být patrné, kam směřujeme," věří.