Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

F47a46b78i59o 63S24g82a43t66t40o63n56i 9321130117150

A pak se divíme, že nás EU považuje za východní Evropu - nedostanete dotaci na čistou dopravu, neboť máte v lázních čistý vzduch...

0/−1
doporučit
29.1.2019 14:34

M38a43r76t63i73n 33H23u25r42a76j75č80í98k 7673329104414

Ono to takhle není. Navíc, zlepšení vlivu na životní prostředí je jen jeden z ukazatelů, kdy Mariánky přišly o body.

0/0
doporučit
29.1.2019 19:56

J35i62ř62í 88J23o49z41a 3918303170721

Byla by to opravdu velka skoda, kdyby trolejbusy z ML zmizely :(

+3/0
doporučit
29.1.2019 8:11

A73d49a89m 10M56a37l29ý 4480617282731

A taky bylo zrušeno letiště v Mariánských Lázních. Je to škoda?

Taky je možná škoda, že v Mariánských Lázních nejezdí metro.

Provoz trolejbusů je obrovským luxusem. A Mariánské Lázně si to budou moci dovolit jen, pokud jim to zaplatí někdo jiný (tj. dotace).

0/−2
doporučit
29.1.2019 8:34

M24a33r63t26i85n 47Č11a44p98e18k 6620241957504

A co by tam mělo jezdit jiného? Pokud tedy nechcete zrušit MHD jako takovou. Elektrobusy budou vždy dražší, už jenom proto, že při nabíjení musí stát a tedy za ně musí jet něco jiného. V Berlíně si na to udělali studii a trolejbus jim vyšel levnější i při 20 minutovém intervalu, takže plánují pořídit minimálně 400 patráků. Ovšem reálnější číslo je kolem tisícovky trolejbusů.

+2/0
doporučit
29.1.2019 10:06

A47d25a25m 92M44a71l52ý 4250507512911

Co autobusy s EURO6?

Nebo autobusy na plyn?

Jsou ty náklady za provozování trolejové dopravy vůbec ekologicky obhajitelné?

Stejně jako mám obavu, že elektromobilita při započítání všech nákladů a surovinových potřeba ekologických dopadů je v konečném důsledku méně ekologické než auta na benzin nebo plyn, tak trolejbusy mohou znamenat větší zátěž pro ekologii než třeba autobusy na plyn.

0/0
doporučit
29.1.2019 10:53

M85a75r34t71i47n 82Č48a22p60e47k 6390351957634

I kdyby EURO 1000, pořád to bude spalovací motor, se všemi emisemi a neduhy. Navíc produkovanými uprostřed lázní, nehledě na ekologickou zátěž v podobě motorového oleje.

A co je u trolejbusu za ekologickou zátěž navíc na rozdíl od autobusu? Trakční baterii v základu nepotřebuje a když tak malou, takže jedinné v celé síti je snadno recyklovatelná měď. A to celé s násobně větší životností (40 let) než plynový autobus.

0/0
doporučit
30.1.2019 9:17

Najdete na iDNES.cz