„Zbývají ještě drobné dodělávky, jako je odvodnění a práce ve středovém pruhu. Hlavně se ale bude s mírným odstupem dodělávat vodorovné dopravní značení,“ uvedl Lukáš Hnízdil, ředitel karlovarské správy Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD).
Vodorovné značení, které nyní vyznačuje jízdní nebo odbočovací a připojovací pruhy, totiž ještě není vyvedené v plastické formě.
Opravy povrchu dálnice se týkaly přibližně sedmikilometrového úseku. „To obnášelo 165 tisíc metrů čtverečních povrchu komunikace,“ konstatoval Petr Martínek, stavbyvedoucí dodavatelské firmy Silnice Group. O tom, že se začalo v nejvhodnější čas, svědčí fakt, že sanace nižších vrstev silnice se dotkla jen zlomku této plochy.
Omezení je ještě na průtahu
Pro letošní rok je právě dokončená oprava poslední velkou akcí. Krajská správa ŘSD už ovšem chystá opravy povrchu na dalším úseku u Kynšperka nad Ohří.
„Diagnostika je hotová, teď zpracováváme projektovou dokumentaci. Prozatím je ale předčasné říci, jestli práce začnou příští rok, nebo až v roce 2025,“ uvedl Jiří Baloun, vedoucí provozního úseku karlovarské správy ŘSD.
S určitými omezením provozu ovšem musejí v těchto dnech motoristé počítat na průtahu Karlovými Vary. Tady je provoz na rovince na Dolní Kamenné kolem „plechárny“ svedený pouze do jednoho jízdního pruhu. „Děláme tady nové obrubníky,“ vysvětlil Hnízdil důvody tohoto omezení.
16. května 2023 |