Ve františkolázeňském hotelu Pawlik tak ve čtvrtek na place byla k vidění hlavní dvojice, Miroslav Krobot jako kapitán Dítě a Marika Šoposká jako kapitánka Fáberová.
Diváci se však mohou těšit i na další známé postavy. Kryštof Hádek se vrací do role plukovníka Schwarze, Zuzana Stivínová jako manželka kapitána Dítěte je opět šéfkou analytiků a nechybí ani plukovník na penzi Jindřich Plachta v podání Jaromíra Hanzlíka.
Zpátky na dostihy. Krobot a Šoposká točí druhou řadu seriálu Oktopus |
Právě penzista Plachta při svém pobytu v lázních narazí na starý případ, který pak začnou vyšetřovat kapitáni Dítě a Fáberová.
Natáčení druhé řady seriálu Oktopus začalo v červenci a potrvá do března. Na obrazovky se má seriál dostat na podzim příštího roku. „Máme obecně deset dní na jeden díl, což je v dnešní době takový nadstandard, se dá říct, a jsem rád, že Česká televize nám ho umožňuje. Ale ty příběhy, které my točíme, jsou tak komplikované, že bychom potřebovali v podstatě třeba 12 dní, takže příště, kdyby se televize zlepšila, budu rád,“ řekl ve čtvrtek režisér a scenárista Jan Pachl, který na scénáři spolupracuje s Josefem Viewegem.
Natáčení ve Františkových Lázních si pochvaluje. V místě bydlí celý štáb. „Tady je výhoda, že tím, že jsme ve Františkových Lázních, jsme více koncentrovaní jako štáb, protože nikdo neodjíždí domů. Všichni tady spíme na hotelu, takže odpadají takové ty ranní nástupy a odpadají večerní řešení problémů rodinných. Takže více se všichni soustředí a práce jde lépe od ruky. Doporučuji to dělat tímto způsobem,“ dodal režisér.
Marika Šoposká se tedy po dvou letech vrací do role kapitánky Fáberové. Přestože se zásadní charaktery obou hlavních hrdinů nemění, k některým posunům v druhé řadě seriálu podle ní dojde.
Spolu s Miroslavem Krobotem přitom vytvářejí na první pohled možná nesourodou, ale funkční dvojici. „Oni si tak trochu každý žije ve svém světě, ale v těch důležitých momentech se dokážou propojit a velmi dobře spolupracovat,“ uvedla Šoposká.
Miroslavu Krobotovi v roli kapitána Dítěte znovu nechybí ikonický batoh na zádech. Jak řekl, sám si tuto rekvizitu k postavě vymyslel, ale nedošlo mu, že to přinese i komplikace. Například se musí stále hlídat, na kterém rameni měl batoh v předchozím záběru, aby ve výsledném sestřihu nebyly chyby.