Větší z prodejen stojí před hotelem Thermal a otevřeno má až do 22 hodin.
„V rámci návštěvy filmového festivalu jsem zašla také do obchodu s festivalovým merchem. Letošní design mě oslovil zejména z důvodu barevnosti a detailů, které byly patrné oproti minulým ročníkům,“ komentovala Andrea Kopecká.
Ceny se jí zdály být přijatelné. „Nejvíce mě oslovila trička, hrnky a plátěné tašky. Koupila jsem si samolepky za 35 korun, kterými si ozdobím laptop,“ řekla Kopecká.
Druhý obchod se nachází přímo v hotelu Thermal. Ten je o trochu menší.
„Na festivalu jsem si v merch storu zakoupil zapalovač za 65 korun. Zaujal mě svojí barevností a potiskem Jiřího Bartošky, který drží ikonicky v ruce zapálenou cigaretu,“ sdělil návštěvník druhého obchodu Adam Beranowski.
Ten plánoval ještě koupi hrnečku, ale malý za 150 korun se mu zdál drahý.
„Letošní motiv festivalu mě velice překvapil, ač moc nemusím korporátní styl. Více se mi líbil motiv 49. ročníku, který využili jako logo prasátka,“ doplnil Beranowski, který se chystá přijet na festival i příští rok.