- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
chapu, ze mezinarodni letiste je pro KV pycha. Ale v soucasne konstelaci ( ceny ropy na dne, tedy Rusove nemaji zadne penize - corona - nastupujici ekonomicka krize ) bude nutne letiste dlouhodobe dotovat ( podle mne tak 2-5 let) a nebo ho zprivatizovat.
P.S jeste lepe je na tom ceskobudejovicke letiste, ktere nikdy nemelo a nema zadnou klientelu, a presto by melo byt letos uvedeno do provozu. Treba by se dala zavest pravidelna linka Ceske Budejociec-Karlovy Vary ?
Dobrý den pane Martine Hurajčíku, náměstku hejtmana KVK pro dopravu, chápu, že si přihříváte svoji polívčičku, ale v důsledku je jedno, zda na naprosto ztrátovém podniku u spíše menšího města, které má sotva 49 tis. obyvatel v nejchudším regionu země, zda letadlo přiletí dvakrát nebo pětkrát za týden, obé je směšné. Zmíněná částka by se dala využít na jiné dopravní stavby v kraji, spíše pozemního charakteru.
Přesně tak. Zpráva stará dva roky. Od té doby navýšila frekvenci letů a letošní sezóna byla (měla být) 5x týdně.
Proč opět cpát miliony do nesmyslného podniku v malém městě? Na toto "letiště" létají dva spoje týdně (Pobeda)...a to se vyplatí!!!
Tak KV na tom jsou špatně od té doby, co odešli rusové. Žádné pravidelné linky, takže korona na tom už celkem nic nemění.
Kdybyste četl pozorněji, tak se dočtete, že létala pravidelná linka. A já dodávám, že 5x týdně. A počty odbavených cestujících rostly.
Pomoct je slovo, které mě tahá za oči. Devět z deseti žáků ZŠ doporučuje slovo pomoci.