náhledy
Originální litinové sloupy a střešní nosníky, které od roku 1870 stály na nástupišti karlovarského horního nádraží, začali stavaři vracet na místo a vytvářet z nich zastřešený perón vedle první koleje.
Autor: Václav Šlauf, MAFRA
Originální litinové sloupy a střešní nosníky, které od roku 1870 stály na nástupišti karlovarského horního nádraží, začali stavaři vracet na místo a vytvářet z nich zastřešený perón vedle první koleje.
Autor: Václav Šlauf, MAFRA
Originální litinové sloupy a střešní nosníky, které od roku 1870 stály na nástupišti karlovarského horního nádraží, začali stavaři vracet na místo a vytvářet z nich zastřešený perón vedle první koleje.
Autor: Václav Šlauf, MAFRA
Originální litinové sloupy a střešní nosníky, které od roku 1870 stály na nástupišti karlovarského horního nádraží, začali stavaři vracet na místo a vytvářet z nich zastřešený perón vedle první koleje.
Autor: Václav Šlauf, MAFRA
Originální litinové sloupy a střešní nosníky, které od roku 1870 stály na nástupišti karlovarského horního nádraží, začali stavaři vracet na místo a vytvářet z nich zastřešený perón vedle první koleje.
Autor: Václav Šlauf, MAFRA
Originální litinové sloupy a střešní nosníky, které od roku 1870 stály na nástupišti karlovarského horního nádraží, začali stavaři vracet na místo a vytvářet z nich zastřešený perón vedle první koleje.
Autor: Václav Šlauf, MAFRA