náhledy
Výpravčí Vlastimil Pařízek má v Okříškách na Třebíčsku na starosti i ruční spouštění závor. Je zde jeden z mála přejezdů na Vysočině, které ještě nebyly zautomatizovány. Z Jihlavska poslední ručně ovládané závory zmizely během června.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Na stanici v Okříškách mají výpravčí k dispozici starodávnou techniku, i tu moderní.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Výpravčí Vlastimil Pařízek má v Okříškách na Třebíčsku na starosti i ruční spouštění závor. Je zde jeden z mála přejezdů na Vysočině, které ještě nebyly zautomatizovány. Z Jihlavska poslední ručně ovládané závory zmizely během června.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Na stanici v Okříškách mají výpravčí k dispozici starodávnou techniku, i tu moderní.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Ve své kanceláři v Okříškách mají výpravčí vystavené i toto starodávné zarámované upozornění.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Na stanici v Okříškách mají výpravčí k dispozici starodávnou techniku, i tu moderní.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Výpravčí Vlastimil Pařízek má v Okříškách na Třebíčsku na starosti i ruční spouštění závor. Je zde jeden z mála přejezdů na Vysočině, které ještě nebyly zautomatizovány. Z Jihlavska poslední ručně ovládané závory zmizely během června.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Výpravčí Vlastimil Pařízek má v Okříškách na Třebíčsku starosti i ruční spouštění závor. Je zde jeden z mála přejezdů na Vysočině, které ještě nebyly zautomatizovány. Z Jihlavska poslední ručně ovládané závory zmizely během června.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA