náhledy
V hlavní budově byl generátor na naftu, takže stanice byla plně soběstačná. V budově byly tři byty pro zaměstnance, spousta provozních a kancelářských místností.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Ve strojovně se nacházel – a dodnes nachází – velký naftový agregát pro nouzové napájení stanice. A také soustava nepřetržitě dobíjených silných baterií, které měly při výpadku zajistit přechodné napájení systému, než naskočí dieselagregát.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
V suterénu byl protiatomový kryt. Garáže včetně montážních jam byly vyhřívané. K areálu patřil rybník pro chov kaprů, les pro dřevo a louka pro seno.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
V socialistické péči. Štítek na alternátoru silného dieselagregátu ve sklepě vydržel dodnes. Zařízení muselo být neustále v bezvadném pořádku.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
V současnosti nový majitel areál stavebně upravuje k bydlení. Prostornému sklepení však stále vévodí výkonný naftový agregát Škoda s rokem výroby 1960, část ventilace a rozvodné skříně.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
V suterénu byl protiatomový kryt. V areálu byly garáže pro zásahová vozidla montážní čety, v osmdesátých letech přibyly také přístavby s výkonnými radiostanicemi. Byly zde tři studny a vlastní čistička vody. V zahradě jsou kromě jabloní také dvě nenápadné budky – nouzové výlezy z malého protiatomového krytu.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA