náhledy
Poté, co palety samy sjedou výtahem do přízemí skladové haly, odebírá je vysokozdvižný vozík.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
Poté, co palety samy sjedou výtahem do přízemí skladové haly, odebírá je vysokozdvižný vozík.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
Současný sklad pojme osm a půl tisíce palet. Sklárnám to přestává stačit. V příštím roce by se skladová plocha měla rozrůst na více než dvojnásobek. (2018)
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
Krytý most mezi výrobní halou a skladem je novou vstupní bránou do Světlé nad Sázavou. Vede pod ní nejen komunikace uvnitř areálu skláren, ale i sousední silnice druhé třídy na Havlíčkův Brod. (2018)
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
Krytý most mezi výrobní halou a skladem je novou vstupní bránou do Světlé nad Sázavou. Vede pod ní nejen komunikace uvnitř areálu skláren, ale i sousední silnice druhé třídy na Havlíčkův Brod.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
Sklo ze Světlé nad Sázavou míří do celého světa. Sklárny ho vyváží do téměř devíti desítek zemí.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
Ve skladu najedou palety do výtahu, který je z pětimetrové výšky spustí na další pás. Odtud je odebírá vysokozdvižný vozík.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
Po dopravníkovém pásu uvnitř 110 metrů dlouhého mostu přes krajskou silnici projedou denně zhruba čtyři stovky palet skla.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
Po dopravníkovém pásu uvnitř 110 metrů dlouhého mostu přes krajskou silnici projedou denně zhruba čtyři stovky palet skla.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
Po dopravníkovém pásu uvnitř 110 metrů dlouhého mostu přes krajskou silnici projedou denně zhruba čtyři stovky palet skla. (2018)
Autor: Petr Lemberk, MAFRA