Diskuse k článku
Řidič se po D1 řítil rychlostí 215 kilometrů za hodinu. Radaru neujel
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
L28u71k34a28s 48Z13m96i38z63i39k 8592783760598VZPAMATUJTE SE VY OBHÁJCI TĚCH PRASAT ...jak chcete srovnávat cesty u nás a v německu? pokud tady nějaká ingrid píše, že je to bezpečné pro ni, neznamená to, že je to bezpečné i pro ostatní |
![]() |
I32n14g45r34i75d 30S25l73a38v24í49k19o11v59á 9631571500201jezdim casto plzen pha a chce to hlidat. 180 je standart a je to bezpecne s autem ktere mam. nemecko je proti cesku raj, tam clovek nemusi furt koukat kolem kde stoji ti co by meli radsi chytat zlodeje. |
![]() |
V78á88c42l74a25v 93Z49e10l31i62n19k85a 2712290263942No, řekněme takových 5 let natvdro za obecné ohrožení pro Vás a podobné magory by bylo zase pro změnu bezpečné pro ostatní účastníky provozu. A v případě zavinění nehody s obětí takové odškodnění pro pozůstalé, že by Vám zbylo tak na dvacet let starou Škodu 105. |
![]() |
P90e93t20r 57K57u43n79e53š 4437197770jj, soudruhu, 5let natvrdo za obecne ohrozeni vsem magorum v nemecku. dojdi tam s tim opruzovat a dostanes sveraci kazajku. je legracni, jak na krasne siroke a rovne d5 mezi plzni a rozvadovem je omezeni na 130 a v navazujici uzsi a klikate a5 dejme tomu k prvnimu dalnicnimu krizeni je rychlost neomezena. tesne v okoli hranice se jeste pohybuji titiz ridici... asi jiny vzduch. |
![]() |
J38i12ř46í 74S16c87h48w10a87c26h 8568874508846no tak je neomezena a pak je úsek s omezenou rychlostí, může se tam snad jezdit stejně jak na neomezém useku?, Asi jiný vzduch.... |
![]() |
P74e98t61r 64K51u51n29e92š 4157687680ono se na te ceske strane jede mnohem lepe. na te nemecke jsou zatacky, kde pres 150 nejdu ani za dobreho pocasi. naopak cela d5 k plzni (dal to neznam) se da jet pohodlne 180 aniz by clovek kdekoliv pocitoval vyznamnejsi odstredive sily v zatackach. dale znaceni pruhu pomoci odrazek na d5 vyrazne zlepsuje jizdu v noci a nebo mlze. tohle zase na nemecke steane chybi.... proste ten rozdilny predpis krasne ukazuje, ze logika veci je az na poslednim miste |
![]() |
A47n92d62r45e18a 88N40o16v26á 8204971836875existují dohledatelné statistiky o tom, že na těch "neomezených" úsecích německých dálnic je výrazně vyšší nehodovost než na "omezených" úsecích. A také proto se pomalinku, ale jistě "neomezné" úseky "omezují". |
![]() |
P12e96t33r 29K38u78n43e16š 4687727820tak je dohledej. ja vim o statistikach, ktere hovori o pozitivnim vlivu zvyseni povolene rychlosti na plynulost dopravy a nehodovost. a jen tak mimochodem, srovnani ruznych useku je zcela mimo misu. |
![]() |
A44n27d88r91e66a 57N45o95v77á 8164671946855já je samozřejmě dohledat mohu, ale bude to chvíli trvat. A já nesrovnávám různé úseky dálnic, ale říkám, že se postupně omezují i ty úseky, které dříve omezeny nebyly, takže dnes už je omezeno přes 40 % dálniční sítě. |
![]() |
P64e78t36r 25K80u34n73e75š 4247737610No jo, ale tam je na pozadí zejména ta zelená politika zelených (a zelená je barva nezralosti). |
![]() |
M54a28r10t63i36n 34P62r77o29s78t10ý 9890103480499zatimco ty se zdas byt cely rudy - zralosti.. :-D nebo vzrusenim z rychle jizdy. Zajimave bylo, jak nekde (mozna dokonce na iDnes) udelali redaktori test. vzali dve auta a jeli z Prahy do Brna. Jedni jeli jako prasata, 160, 180, jak to slo a druzi jeli presne 130. Krome toho, ze spotreba tech dvou aut byla znacne rozdilna, vyslo to, ze to prvni auto bylo v Brne o 7 (SEDM) minut drive, nez to druhe auto. Takze zjistili, ze spotrebu o nekolik litru na 100 km vyssi usetrili 7 minut a vystavili sebe i ostatni ridice vyssimu riziku. Jesit rychle se nevyplati, ale je to proste adrenalin.. Zrudnou ti usi a mozna se ti i neco postavi do pozoru, pripadas si jako velkej chlap, vid, kunesi? |
![]() |
P67e73t11r 15K81u44n11e46š 4647587510hele, nesud kazdeho podle sebe. ja jezdim primarne bezpecne, efektivne a soustredene. to odporuje tomu, abych usinal v nejake kolone pri 130ti. nepodsouvam tobe, jak rychle mas jet, nepodsouvej ty mne, jak jezdim, kdyz si u toho nebyl. |
![]() |
M27a34r44t97i16n 29P53r36o46s47t57ý 9810693520529kazdej jezdi primarne bezpecne. Nebo aspon doufa, ze jo. efektivne jezdi jen malokdo, jelikoz auto ma optimalni spotrebu pri nejakycj 110 km/h. ale ekonomickou stranku sem netahejme, to je nepodstatne. Bezpecne budete jezdit do te doby, nez zpusobite dopravni nehodu tim, ze prehlednete, nedobrzdite a v lepsim pripade zabijete jen sam sebe, v horsim jeste nekoho jineho, kdo predpisy neporusuje. Existence predpisu je skvela vec. Zajistuje to, ze kdyz sviti zelena, muzu projet. Kdyby si lide vysvetlovali predpisy tak, jako vy maximalni rychlost, bylo by ok projet cervenou - vzdyt ten na tu zelenou se tam stejne loudal a ja jedu bezpecne, tak co mi tam do toho vubec vjizdi, ze jo? Kecy, kterymi obhajujete to, ze jezdite tak, ze jste kandidat na ztratu RP, jsou smesne. Sorry, ale je to tak. |
![]() |
P89e75t16r 63K88u36n76e41š 4667987730efektivne je kombinace mnozstvi ruznych faktoru, to neni jenom o spotrebe. chces mi tady namluvit, ze kdybych zpusobil nehodu pri rychlosti mensi nez 130, tak to neni moje chyba? to asi ne. ty se mi tu jen snazis namluvit ze nejakych par chytrych soudruhu presne vi, co je pro me a potazmo nas vsechny nejlepsi a kdo to nahodou nedodrzuje na 100%, tak je hazarder se zivoty ostatnich. ty vubec netusis, jak jezdim, vubec zjevne nerozumis tomu, co rikam, ale hodnotis to dost nevybirave. budiz ti treba pro info, ze kdyby byli vsichni motoriste jako ja, neexistovali by opilci za volantem a nejezdili by po silnici vyrezle a vylagrovane vraky na sjetych pneu. tvrdit, ze by nebyli zadne nehody, protoze sam mam cisty stit nebudu, protoze i to je vec statistiky a souhry ruznych okolnosti. ne vzdy se da vsemu predejit. |
![]() |
M18a91r27t52i80n 44P15r83o17s38t43ý 9300723800469no, to s temi opilci, vylagrovanymi auty a sjetyma gumama, to si rozumime. Nehodnotim, jak ridite, ale jiste mi date za pravdu, ze se vzrustajici rychlosti se prodluzuje brzdna draha a reakcni doba ridice je stale stejna... Proste je rozdil, kdyz vam do rychleho pruhu napochoduje nakladat pri 130 km/h a nebo pri 215 km/h Je jedno, jakej jste frajer ridic, pri 215 km/h se zapichnete pod ten tirak a udelate ze sebe grilovanou pecinku. Pri 130 km/h zacnete brzdit, mate mnohem kraysi brzdnou vzdalenost a muzete i lepe manevrovat. Ty predpisy nejsou jen pro omezeni Vaseho uzasneho ducha, ktery se citi volny, jako ptak, ale zaroven pro Vasi urcitou ochranu, aby se omezilo prave to, kdy se jeden blbec potka na jednom miste s druhym blbcem... Naprosto chapu Vase rozhorceni, taky jsou mi ty predpisy proti srsti, nekde jsou doslova naschval (treba silnice pro motorova vozidla z Vyskova do Olomouce, kde dlouha leta maximalka 130, pak to naraz omezili plosne na 100 km/h a ted to zase pomalu zvolnuji. Tam mi to prijde jako naprosta oslovina. Ale s maximalni rychlosti 130 km/h souhlasim. Nase dalnice nejsou stavene na neomezenou rychlost a nasi ridici si o sobe mysli, ze jsou Nikki Laudove (viz Vas pripad) a ze jim se nemuze nic stat, protoze jsou nesmrtelni a nejlepsi. Ale plati to jen do te doby, nez nekoho (nebo v lepsim pripade jen sebe) zabijou. Ted mi klidne zase nadavejte... |
![]() |
P72e11t11r 19K91u41n61e38š 4547357400nevsim jsem si, ze bych ti nadaval, ani jsem se nikde neprezentoval jako lauda. to zaprve. zadruhe s velkou casti posledniho prispevku souhlasim, niicmene ta maximalka 130 je jeden z mytu, na tom trvam. co jsem jel naposledy d1, r46, r35, d1 (praha ostrava) tak jen z hlediska stavu silnice (sirka, rozhledy) pokud das na r46 130tku, pak na stary beton praha brno patri 140-150, 150 bych pak soupnul i na r35 u olomouce a zbytek d1 do ostravy klidne 160. ted mluvim o cestovnich rychlostech. a nerikej mi, ze tech rozdilu mezi temito silnicemi sis nevsiml. ... a s tou buzeraci souhlasim. moje nejcastejsi dalnicni trasa je r4. 130tka tam plati od devadesatych let, ted v novem pojeti dalnicni site by to najednou melo byt jen 110. proboha proc? co jsem komu udelal??? dale na upresneni, ja klidne jedu 120 nebo i min, kdyz to okolnosti nedovoluji, typicky za zhorsenych podminek jezdim obvykle pomaleji nez ostatni - snih/mlha. souvisi to s tim, co jsem psal, davam si sakra majzla na odstup od aut pred sebou.... ale pri standardnim provozu na d1 praha brno je v levem pruhu obvykla rychlost 150. a je to tak proto, protoze to vyhovuje. vsadim boty, ze i kdyby tam nekdo povolil 160, na te dalnici se rychleji jezdit nebude. pouze par borcu, kteri jako vzor cnosti dodrzuji 130, ac by jinak jeli trochu rychleji, by zmenilo svuj jizdni styl. ja treba vyzaduju dodrzovani zipu, blikani pri zmene pruhu, ohleduplnost (nechat pripojit z vedlejsi, nechat jet rychlejsiho a nechat v klidu predjizdet i ty pomalejsi), jezdit se snazim jjak pravi vyhlaska - prizpusobovat rychlost jizdy stavu a povaze hodnot. ten prilepek o maximalnich povolenych rychlostech, neuznavam a ne apriori proto, ze chci na ruznych typech silnic jezdit rychleji. proste proto, ze takhle pausalne je to blbost dobra jen na vyber pokut. co se tyce borce, co jel 215, tak nesoudim. za standardnich podminek na d1 (husty provoz) mi to prijde dost. ale ja jsem u toho nebyl, zatracovat ho proto take nebudu, muze to mit i dalsi duvo |
![]() |
P10e68t24r 50K91u77n98e41š 4207607180... stavu a povaze vozovky... nejak se to tam pomotalo. |
![]() |
M93a65r22t75i84n 45P24r55o54s43t82ý 9520633740409popravde, ted mam pocit, ze si rozumime.. Souhlasim s Vama. Mozna je to tim, ze jsem ospaly :D :D ne, vazne. |
![]() |
P56e17t42r 56K63u72n27e50š 4447467690jinak pokud je mi znamo, tak v nemecku omezeni rychlosti na dalnicich prosazuji zejmena zeleni a jejich stezejnim motivem je snizeni produkce co2 vlivem snizeni spotreby. tam o nehodovost nejde v zadnem pripade. |
![]() |
J65i45ř64í 31S40c69h84w64a17c44h 8958264568266já myslel ale ten "jiný vzduch" na omezených úsecích na německé straně o kterých píšeš.... logika věci u nás je zcela jasná na dálnicích max 130 a basta....nehod je i tak dost a zvýšením max rychlosti se rozhodně nehodovost nesníží... |
![]() |
P24e97t80r 95K27u26n60e75š 4617307900no, treba rakouska studie se zvysenim rychlostniho limitu na 160 konstatovala pozitivni vliv i na nehodovost. takze i nehodovost se muze v takovem pripade snizit. dale se neskromne domnivam, ze hov@da, ktera bouraji nyni budou bourat pri jakemkoliv limitu. a jestlize se nekdo vyboura ve 160ti dnes, tak to preci neni argument pro to, ze je 130 ok. naopak to je dvoji argument proti. 1) dotycneho ten limit nikterak neochranil 2) vyboural se proto, ze byl vul, takze nema smysl omezovat ty, co 160tku normalne zvladaji, ne? |
![]() |
D48a74n45i53e26l 29Ř18e89h83á44č39e41k 5167863291407NJN, jenže ti co to nezvládají, si myslí že to zvládají a pak to nezvladnou. |
![]() |
P29e28t85r 40K46u46n17e57š 4937157580Jo, ale těm je u zadku jakýkoliv limit. Je nezastaví ani to, že nemají řidičák,,, |
![]() |
D61a18n65i69e10l 23Ř33e58h69á39č70e61k 5197163881927JJ, kapitalisto. Když se Ti to nelíbí, tak se odstěhuj do německého ráje a jezdi si tam i 300km/h. Tady neotravuj. |
![]() |
P55e91t69r 16N79e78s35v74a41d13b54a 2924125676869Rychlost není v Německu neomezená, je tam pouze doporučená 130 a pokud někomu třeba ve 160 jen škrábneš zrcátko máš velký problém. |
![]() |
P59e20t70r 55K81u28n73e38š 4287817380ano, doporucena, pri kazde nehode se tam zkouma mira zavineni jednoho i druheho, temer nikdy neexistuje cisty vinik jako u nas, rychlost je pritezujici okolnosti. zkratku se skrablym zrcatkem si nech od cesty. pokutu za to, ze cestujes rychlosti napr. 160 ti tam nikdo neda. |
![]() |
M59a10r58t65i76n 33P56r52o60s65t33ý 9980783820819vy jste casovana bomba s rozbitym casovacem.. jednou nekoho smetete a bude po legraci. Chudak ten, kdo to odnese ;-( |
![]() |
P89e37t96r 67K39u55n11e51š 4207507480No, to víš, stát se to může každému (jestli řídíš, tak i Tobě). Já se jen snažím, všechna rizika minimalizovat, aby se mi to pokud možno nikdy nestalo. Ale Tvou jistotu o tom, kdo je a kdo není časovaná bomba bych chtěl mít. |
![]() |
M60a17r74t80i62n 51P33r50o28s35t26ý 9740363300469"you wish" |
![]() |
M58a16r31t35i21n 91P71r98o37s46t41ý 9590513820579jednou jsem zkousel, co moje nove auto snese.. na dalnici z Brna na Bratislavu, ta je rovna a driv na ni byl temer nulovy provoz. Auto jeslo 220 (podle tachometru) a asi 202 podle GPS navigace. Asi by i zrychlilo, ale rikal jsem si, ze se ta dalnice povazlive zuzila. Jako, nase silnice na ty rychlosti fakt nejsou stavene. |
![]() |
P57e47t25r 37N72e49s77v78a13d81b74a 2374645566739Adekvátní trest by byl doživotní zákaz řízení a zabavení auta. |
![]() |
P61e69t47r 92B95á93č30a 8845386565875jj a elektricky kreslo |
![]() |
P17e46t44r 30N90e80s67v69a76d77b59a 2974565956809To možná tak pro vás za to že lžete |
![]() |
P37e28t52r 45K63u17n52e62š 4837717220jo? on neco nekomu provedl? ublizil? okradl? |
![]() |
A57n85d62r37e61a 85N80o84v41á 8404441816905jo? a jak vy prosím víte, že nikoho neohrozil? |
![]() |
P93e69t93r 79K94u12n70e89š 4967257660ja? nevim, proto take nevynasim nad nim soudy jako nesvadba. |
![]() |
A12n42d92r92e80a 64N82o60v58á 8784331806175tak sry |
![]() |
P49e25t72r 27N71e64s49v91a45d61b51a 2934225716669Překročil téměř dvojnásobně max. povolenou rychlost. Jelikož má řidičské oprávnění tak musel chodit do autoškoly a tam se každý učil že na dálnici se jezdí max. 130. Nebo se něco změnilo? Nevím o tom. |
![]() |
P80e10t31r 60K70u94n35e29š 4927877130zmenilo se dost. treba auta jsou uplne jina. take je smesne, ze stejny limit plati na klikate okresce i na silnici prvni tridy, ve dne, v noci, pri naledi, za sucha, v dopravni spicce, pri volne silnic, pro trabant i pro mercedes, pro nahluchleho starce i pro vyborneho ridice.... je to cele postavene na hlavu, cela agenda pokutovani se smrskla na alkohol a mereni rychlosti, ale lovit agresivni myskujici lepice na zada, to se nikomu nechce. |
![]() |
P75e56t83r 33B21á69č87a 8865406795395To se toho stalo zase. V sobotu kolem poledne tam byl urcite obrovske provoz kor nekde u Beranova. Tady to vase slavny mereni na nejbezpecnejsich silnicich bych vam kvapem zakazal. Celej den se tam valet v superb po odpocivadlech, merit a buzerovat, to by vam slo. |
![]() |
P53e28t41r 74N74e65s79v51a97d67b91a 2264785576569Nebýt trolů nemusel by nikdo nikde měřit a nic kontrolovat |
![]() |
P71e20t21r 23B94á79č38a 8675876915185Osobne jezdim na dalnici kolem 160 na tachometru abych nemusel na to oraniste do pravyho pruhu, se svym sportovnim podvozkem bych to auto zachvilu odrovnal. |
![]() |
P22e49t80r 15N35e41s86v51a55d13b28a 2954305686499Tak pokud nepředjíždíte tak v levém nemáte co dělat... |
![]() |
P51e88t45r 83B40á14č74a 8645976775745Predjizdim celou dobu |
![]() |
P26e83t58r 25N59e53s81v65a52d39b69a 2914415606389
|
![]() |
P37e12t52r 52K24u89n54e55š 4387497320myslis, ze je zdrzovani se v levem pruhu na d1 bezduvodne? ja teda ne. tlumice mi silnicari nezaplati. |
![]() |
M14a61r14t47i83n 82P37r59o25s13t91ý 9400533740239tech useku, kde je potreba jet v levem pruhu je stale mene a mene.. Tyhle vymluvy na tlumice jsou trapne. Proste se jezdi vpravo a hulvati trvale vlevo.. |
![]() |
P64e25t19r 80K95u14n32e12š 4757717210ja nejezdim trvale vlevo, vlevo pouze predjizdim a nebo se vyhybam vymolum. |
![]() |
M54a62r84t71i38n 30P75r37o49s30t61ý 9150543860649Vas prospevek, na ktery jsem reagoval znaci o tom, ze D1 jezdite celou vlevo. Prominte, pokud jsem to pochopil spatne. |
![]() |
P80e44t35r 44N70e98s77v10a34d38b45a 2564525286809V levém pruhu krom předjíždění nemáš co dělat. |
předchozí | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... | další |