náhledy
Torzo první jihlavské tramvaje, kterou ministerstvo kultury prohlásilo památkou.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
Torzo první jihlavské tramvaje, kterou ministerstvo kultury prohlásilo památkou.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
Torzo první jihlavské tramvaje, kterou ministerstvo kultury prohlásilo památkou.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
Torzo první jihlavské tramvaje, kterou ministerstvo kultury prohlásilo památkou.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
Torzo první jihlavské tramvaje, kterou ministerstvo kultury prohlásilo památkou.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
Torzo první jihlavské tramvaje, kterou ministerstvo kultury prohlásilo památkou.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
Torzo první jihlavské tramvaje, kterou ministerstvo kultury prohlásilo památkou.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
Torzo první jihlavské tramvaje, kterou ministerstvo kultury prohlásilo památkou.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
Torzo první jihlavské tramvaje, kterou ministerstvo kultury prohlásilo památkou.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
Desítky let byla tramvaj platná jako skladiště sena.
Autor: Radek Tulis, Magistrát města Jihlavy
Tramvaj měla konečnou zastávku na spodní části Masarykova náměstí, před dnešní provozovnou rychlého občerstvení McDonald´s.
Autor: Archiv
Pod střechou a v suchu bude tramvaj, co přečkala desítky let jako seník na zahradě, čekat na svou obnovu.
Autor: Radek Tulis, Magistrát města Jihlavy
Staleté tramvaji chybí podvozek. Ten by ale renovované tramvaji neměl chybět.
Autor: Radek Tulis, Magistrát města Jihlavy
Cestu z dalekého Krnova do skladu v Jihlavě historický vůz přečkal bez úhony.
Autor: Radek Tulis, Magistrát města Jihlavy
Tramvaj se stěhuje ze zahrady ve Slavkově u Opavy nejprve do depa v Krnově. Do Jihlavy se přesune až po případné rekonstrukci. Na to musí jihlavští zastupitelé v úterý odpoledne uvolnit stovky tisíc korun.
Autor: Magistrát Jihlava
Tramvaj se stěhuje ze zahrady ve Slavkově u Opavy nejprve do depa v Krnově. Do Jihlavy se přesune až po případné rekonstrukci. Na to musí jihlavští zastupitelé v úterý odpoledne uvolnit stovky tisíc korun.
Autor: Magistrát Jihlava
Tramvaj se stěhuje ze zahrady ve Slavkově u Opavy nejprve do depa v Krnově. Do Jihlavy se přesune až po případné rekonstrukci. Na to musí jihlavští zastupitelé v úterý odpoledne uvolnit stovky tisíc korun.
Autor: Magistrát Jihlava
Přestože historická tramvaj sloužila jako seník, mnohé detaily, například cedulky s upozorněními cestujícím, jsou původní a více než sto let staré.
Autor: Magistrát Jihlava
Přestože historická tramvaj sloužila jako seník, mnohé detaily, například cedulky s upozorněními cestujícím, jsou původní a více než sto let staré.
Autor: Magistrát Jihlava
Přestože historická tramvaj sloužila jako seník, mnohé detaily, například cedulky s upozorněními cestujícím, jsou původní a více než sto let staré.
Autor: Magistrát Jihlava
Majitel seníku z první jihlavské tramvaje Rudolf Chromý (vpravo) s tajemníkem jihlavského magistrátu Lubomírem Dohnalem si na podzim plácli. Tramvaj koupilo město za 30 tisíc korun. Pár týdnů poté Rudolf Chromý bohužel zemřel.
Autor: Magistrát Jihlava
Tramvaje Jihlavou pendlovaly ještě před pětašedesáti lety. I kvůli nim ve městě v roce 1908 postavili secesní most přes řeku Jihlavu. Po roce 1948 přišly ke slovu trolejbusy.
Autor: Archiv MF DNES
Z tramvaje se postupem času stal seník, který stál na zahradě domu ve Slavkově u Opavy. Stále ještě by se ale vůz dal repasovat.
Autor: Archiv MF DNES
Tramvaje Jihlavou pendlovaly ještě před pětašedesáti lety. I kvůli nim ve městě v roce 1908 postavili secesní most přes řeku Jihlavu. Po roce 1948 přišly ke slovu trolejbusy.
Autor: Archiv MF DNES
Jihlavská tramvaj, která vyrazila poprvé na trať 26. srpna 1909, sloužila desítky let jako kůlna ve vsi na Opavsku.
Autor: Archiv sdružení Za záchranu historických trolejbusů a autobusů