náhledy
Tramvajová trať v Jihlavě byla předposlední, která byla na území nynějšího Československa budována.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
První jihlavská tramvaj je garážována ve skladech v Pístově. Její okna už nezakrývají plechy, které tam byly z doby, kdy sloužila jako seník.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
První jihlavská tramvaj je garážována ve skladech v Pístově. Její okna už nezakrývají plechy, které tam byly z doby, kdy sloužila jako seník.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Poslední jihlavská tramvaj se prý nicméně na koleje vydala údajně ještě 12. listopadu 1948, aby už následujícího dne začalo rozebírání trolejí na nynějším Masarykově náměstí.
Autor: Povídání o tramvajích, trolejbusech a také autobusech..
Jeden z posledních snímků jihlavské tramvajové soupravy z roku 1947.
Autor: Povídání o tramvajích, trolejbusech a také autobusech..
První jihlavské tramvaje byly vyrobeny štýrskohradeckou vagonářskou a strojírenskou továrnou v rakouském Grazu. Elektrická zařízení tramvají dodala firma AEG, později pak Siemens-Schuckert.
Autor: Povídání o tramvajích, trolejbusech a také autobusech..
Provoz jihlavské tramvajové dráhy byl pro její vysoké opotřebení ukončen v létě 1948.
Autor: Povídání o tramvajích, trolejbusech a také autobusech..
Tramvajová trať v Jihlavě byla předposlední, která byla na území nynějšího Československa budována.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Nejstarší jihlavskou tramvaj, přesněji řečeno její dochované torzo bez podvozku a troleje, město vykoupilo od soukromého majitele v roce 2012.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA