náhledy
Dnešní letiště aeroklubu na Humpolecké ulici.
Autor: Archiv havlíčkobrodského aeroklubu
Dnešní letiště aeroklubu na Humpolecké ulici.
Autor: Archiv havlíčkobrodského aeroklubu
Dnešní letiště aeroklubu na Humpolecké ulici.
Autor: Archiv havlíčkobrodského aeroklubu
Kluzák Šedý Vlk aeroklub pořídil v roce 1938. Na něm bylo létání už o něčem jiném. Ve vzduchu se udržel i přes minutu a vystoupal do výšky 200 metrů.
Autor: Archiv havlíčkobrodského aeroklubu
Kluzák Šedý Vlk aeroklub pořídil v roce 1938. Na něm bylo létání už o něčem jiném. Ve vzduchu se udržel i přes minutu a vystoupal do výšky 200 metrů.
Autor: Archiv havlíčkobrodského aeroklubu
Kluzák Skaut. Na tomto stroji, který skutečně dokázal pár vteřin plachtit vzduchem, brodský aeroklub začínal. Pilot ho ale hned při prvním vzletu rozbil.
Autor: Archiv havlíčkobrodského aeroklubu
Kluzák Skaut. Na tomto stroji, který skutečně dokázal pár vteřin plachtit vzduchem, brodský aeroklub začínal. Pilot ho ale hned při prvním vzletu rozbil.
Autor: Archiv havlíčkobrodského aeroklubu
Kluzák Skaut. Na tomto stroji, který skutečně dokázal pár vteřin plachtit vzduchem, brodský aeroklub začínal. Pilot ho ale hned při prvním vzletu rozbil.
Autor: Archiv havlíčkobrodského aeroklubu
Představení letadel na tehdejším brodském náměstí.
Autor: Archiv havlíčkobrodského aeroklubu
První brodští piloti na slavnostním nástupu.
Autor: Archiv havlíčkobrodského aeroklubu
Snímek z vůbec prvního leteckého dne v roce 1934 u tehdejšího Německého Brodu. Pro brodské nadšence byl posledním impulsem, aby se sami pokusili létat.
Autor: Archiv havlíčkobrodského aeroklubu