náhledy
První část obchvatu neboli propojka Brněnská - Novoměstská od průmyslové zóny po Mělkovice byla zprovozněna v roce 2015. Druhá část, jež propojí silnice II/353 a I/37, se začne stavět sedm let poté.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
První část obchvatu neboli propojka Brněnská - Novoměstská od průmyslové zóny po Mělkovice byla zprovozněna v roce 2015. Druhá část, jež propojí silnice II/353 a I/37, se začne stavět sedm let poté.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
První část obchvatu neboli propojka Brněnská - Novoměstská od průmyslové zóny po Mělkovice byla zprovozněna v roce 2015. Druhá část, jež propojí silnice II/353 a I/37, se začne stavět sedm let poté.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
První část obchvatu neboli propojka Brněnská - Novoměstská od průmyslové zóny po Mělkovice byla zprovozněna v roce 2015. Druhá část, jež propojí silnice II/353 a I/37, se začne stavět sedm let poté.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
První část obchvatu neboli propojka Brněnská - Novoměstská od průmyslové zóny po Mělkovice byla zprovozněna v roce 2015. Druhá část, jež propojí silnice II/353 a I/37, se začne stavět sedm let poté.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
První část obchvatu neboli propojka Brněnská - Novoměstská od průmyslové zóny po Mělkovice byla zprovozněna v roce 2015. Druhá část, jež propojí silnice II/353 a I/37, se začne stavět sedm let poté.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
První část obchvatu neboli propojka Brněnská - Novoměstská od průmyslové zóny po Mělkovice byla zprovozněna v roce 2015. Druhá část, jež propojí silnice II/353 a I/37, se začne stavět sedm let poté.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
První část obchvatu neboli propojka Brněnská - Novoměstská od průmyslové zóny po Mělkovice byla zprovozněna v roce 2015. Druhá část, jež propojí silnice II/353 a I/37, se začne stavět sedm let poté.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA