náhledy
Jedním z nejzajímavějších exponátů koněšínského muzea je Iljušin 14FG ve verzi, která se používala pro letecké snímkování.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Jedním z nejzajímavějších exponátů koněšínského muzea je Iljušin 14FG ve verzi, která se používala pro letecké snímkování.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Jedním z nejzajímavějších exponátů koněšínského muzea je Iljušin 14FG ve verzi, která se používala pro letecké snímkování.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Zdeněk Svobodník zavírá dveře do nákladového prostoru vystaveného prototypu kunovického dopravního letadla Let L-610 M s rozpětím křídel více než pětadvacet metrů. Jednalo se o největší letoun vyvíjený v tuzemsku.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Chloubou muzea je prototyp kunovického dopravního letadla Let L-610 M s rozpětím křídel více než pětadvacet metrů. Jednalo se o největší letoun vyvíjený v tuzemsku.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Letecké muzeum provozuje Zdeněk Svobodník.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Letecké muzeum provozuje Zdeněk Svobodník.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Letecké muzeum provozuje Zdeněk Svobodník.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Letecké muzeum v Koněšíně na Třebíčsku.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Letecké muzeum v Koněšíně na Třebíčsku.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Letecké muzeum v Koněšíně na Třebíčsku.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Letecké muzeum v Koněšíně na Třebíčsku.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Letecké muzeum v Koněšíně na Třebíčsku.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Letecké muzeum v Koněšíně na Třebíčsku.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Letecké muzeum v Koněšíně na Třebíčsku.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Letecké muzeum v Koněšíně na Třebíčsku.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA