náhledy
Nový železniční most bude mít hlavní trám vyztužený obloukem, takzvaný Langerův nosník. Po dokončení ho s mostovkou propojí ocelová lana.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Ocelová konstrukce nového železničního mostu vzniká na náspu trati. Po dokončení bude nad řeku nasunuta.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Dělníci pracující na rekonstrukci železničního mostu přes Sázavu v Havlíčkově Brodě ve středu usadili čtyři díly mostního oblouku ze šesti.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Ve finále, do něhož ještě několik týdnů zbývá, bude most vyveden v bílé a oranžové barvě.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Krajní části ocelových mostních oblouků jsou dlouhé 18 metrů a váží 37 tun.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Dělníci pracující na rekonstrukci železničního mostu přes Sázavu v Havlíčkově Brodě ve středu usadili čtyři díly mostního oblouku ze šesti.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Při usazování oblouků hrál roli každý milimetr.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Ocelová konstrukce nového železničního mostu vzniká na náspu trati. Po dokončení bude nad řeku nasunuta. Kvůli minimu prostoru nemohla být přivezena konstrukce již sestavená.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Dělníci pracující na rekonstrukci železničního mostu přes Sázavu v Havlíčkově Brodě ve středu usadili čtyři díly mostního oblouku ze šesti.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Ve finále, do něhož ještě několik týdnů zbývá, bude most vyveden v bílé a oranžové barvě.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Pro budoucí nasunutí mostu nad řeku už jsou připraveny provizorní podpěry.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Aby se dělníci dostali z jednoho břehu řeky na druhý, vytvořili si jednoduchý přívoz.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA