náhledy
Železniční most v Havlíčkově Brodě nad soutokem Sázavy a Šlapanky je už 35 let jen provizorní. Svědčí o tom jeho usazení. Nad středními pilíři jakoby se ocelová konstrukce vznášela.
Autor: Martin Vokáč, iDNES.cz
Od pondělka je v ulici U Šlapanky kvůli příjezdu techniky k mostu omezeno parkování. Stát se zde nesmí v době od 6 do 18 hodin. Tento snímek je z pátku, kdy byla ulice ještě plná aut.
Autor: Martin Vokáč, iDNES.cz
Nynější kamenné opěry nahradí modernější železobetonové. Zcela nová bude celosvařovaná ocelová konstrukce samotného mostu.
Autor: Martin Vokáč, iDNES.cz
Železniční most v Havlíčkově Brodě nad soutokem Sázavy a Šlapanky je už 35 let jen provizorní. Svědčí o tom jeho usazení. Nad středními pilíři jakoby se ocelová konstrukce vznášela.
Autor: Martin Vokáč, iDNES.cz
Most přes Sázavu na trati na Pardubice byl v Havlíčkově Brodě naposledy položen v roce 1986 jako provizorní. Rychlost je na něm stále omezena na 40 kilometrů v hodině. Rekonstrukce by ji měla zvýšit na 70 a mimo jiné připravit trať na možnou elektrifikaci.
Autor: Martin Vokáč, iDNES.cz
Most přes Sázavu na trati na Pardubice byl v Havlíčkově Brodě naposledy položen v roce 1986 jako provizorní. Rychlost je na něm stále omezena na 40 kilometrů v hodině. Rekonstrukce by ji měla zvýšit na 70 a mimo jiné připravit trať na možnou elektrifikaci.
Autor: Martin Vokáč, iDNES.cz
Most se klene nad řekou Sázavou. V jeho těsné blízkosti se do ní vlévá jeden z největších přítoků, říčka Šlapanka.
Autor: Martin Vokáč, iDNES.cz
Mohutnou ocelovou konstrukci zhotovitelská firma rozebere na místě na menší kusy a odveze. Nový most bude muset být kvůli horší dostupnosti lokality sestaven přímo na trati.
Autor: Martin Vokáč, iDNES.cz
Mohutnou ocelovou konstrukci zhotovitelská firma rozebere na místě na menší kusy a odveze. Nový most bude muset být kvůli horší dostupnosti lokality sestaven přímo na trati.
Autor: Martin Vokáč, iDNES.cz
Železniční most v Havlíčkově Brodě nad soutokem Sázavy a Šlapanky je už 35 let jen provizorní. Svědčí o tom jeho usazení. Nad středními pilíři jakoby se ocelová konstrukce vznášela.
Autor: Martin Vokáč, iDNES.cz
Železniční most v Havlíčkově Brodě nad soutokem Sázavy a Šlapanky je už 35 let jen provizorní. Svědčí o tom jeho usazení. Nad středními pilíři jakoby se ocelová konstrukce vznášela.
Autor: Martin Vokáč, iDNES.cz
Železniční most v Havlíčkově Brodě nad soutokem Sázavy a Šlapanky je už 35 let jen provizorní. Svědčí o tom jeho usazení. Nad středními pilíři jakoby se ocelová konstrukce vznášela.
Autor: Martin Vokáč, iDNES.cz
Most přes Sázavu na trati na Pardubice byl v Havlíčkově Brodě naposledy položen v roce 1986 jako provizorní. Rychlost je na něm stále omezena na 40 kilometrů v hodině. Rekonstrukce by ji měla zvýšit na 70 a mimo jiné připravit trať na možnou elektrifikaci.
Autor: Martin Vokáč, iDNES.cz
Od pondělka je v ulici U Šlapanky kvůli příjezdu techniky k mostu omezeno parkování. Stát se zde nesmí v době od 6 do 18 hodin. Tento snímek je z pátku, kdy byla ulice ještě plná aut.
Autor: Martin Vokáč, iDNES.cz