náhledy
K převozu kameniva má být využita železniční vlečka ještě z doby, kdy lom fungoval.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
V lomu byla přerušena těžba v roce 1999. Od té doby celý prostor zarůstá. Cedule tam stále upozorňují na nebezpečí pádu z velké výšky.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Historie těžby kamene v lomu Kosov vedle kolejí spojujících Jihlavu s Třebíčí sahá do roku 1940. Vlastník lomu by zde nyní chtěl těžbu po více než dvaceti letech nečinnosti obnovit.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
V lomu byla přerušena těžba v roce 1999. Od té doby celý prostor zarůstá a je do něj vstup zakázán.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
K převozu kameniva má být využita železniční vlečka ještě z doby, kdy lom fungoval.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
K převozu kameniva má být využita železniční vlečka ještě z doby, kdy lom fungoval.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Historie těžby kamene v lomu Kosov vedle kolejí spojujících Jihlavu s Třebíčí sahá do roku 1940. Vlastník lomu by zde nyní chtěl těžbu po více než dvaceti letech nečinnosti obnovit.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Historie těžby kamene v lomu Kosov vedle kolejí spojujících Jihlavu s Třebíčí sahá do roku 1940. Vlastník lomu by zde nyní chtěl těžbu po více než dvaceti letech nečinnosti obnovit.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Historie těžby kamene v lomu Kosov vedle kolejí spojujících Jihlavu s Třebíčí sahá do roku 1940. Vlastník lomu by zde nyní chtěl těžbu po více než dvaceti letech nečinnosti obnovit.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Historie těžby kamene v lomu Kosov vedle kolejí spojujících Jihlavu s Třebíčí sahá do roku 1940. Vlastník lomu by zde nyní chtěl těžbu po více než dvaceti letech nečinnosti obnovit.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA