náhledy
Sto kilometrů do Prahy i sto kilometrů do Brna. Humpolec leží přesně v polovině cesty mezi nimi.
Autor: studio Svéráz
Do odpovídající vizuální podoby designérky oblékly i propagační předměty. Nápis Humpolec je možné zaměnit za slogan, nejlépe takový, který má spojitost s cestou, vzdáleností či lokací.
Autor: studio Svéráz
Změna se promítne do veškerých prvků, kterými zástupci města komunikují s veřejností. Novou podobu tak získají interní tiskoviny jako dopisy, vizitky nebo faktury, ale také jiné tiskoviny, jako jsou plakáty, letáky, pozvánky a další.
Autor: studio Svéráz
„Je to svěží, trošičku odvážné, a přitom důstojné,“ říká o novém logu humpolecký starosta Karel Kratochvíl. S odkazem na vizuální prezentaci města mohou vzniknout třeba i originální trička.
Autor: studio Svéráz
Novou grafickou podobu bude mít i veškerá digitální prezentace města, ať už půjde webové stránky nebo profily na sociálních sítích.
Autor: studio Svéráz
Jedna tečka jako Praha, druhá Brno, mezi nimi Humpolec. Nové logo města odkazuje na jeho polohu mezi dvěma největšími českými sídly.
Autor: studio Svéráz