náhledy
Na Vysočině zavedla sdílená kola jako první Jihlava. V jejích ulicích se loni objevilo celkem 112 bicyklů s osmi převody a zabudovanou GPS. První čtvrthodina je zdarma, celodenní ježdění vyjde na tři stovky. I zde je nutné použít aplikaci Nextbike.
Autor: Ilona Zelníčková, MF DNES
Na Vysočině zavedla sdílená kola jako první Jihlava. V jejích ulicích se loni objevilo celkem 112 bicyklů s osmi převody a zabudovanou GPS. První čtvrthodina je zdarma, celodenní ježdění vyjde na tři stovky. I zde je nutné použít aplikaci Nextbike.
Autor: Ilona Zelníčková, MF DNES
Na Vysočině zavedla sdílená kola jako první Jihlava. V jejích ulicích se loni objevilo celkem 112 bicyklů s osmi převody a zabudovanou GPS. První čtvrthodina je zdarma, celodenní ježdění vyjde na tři stovky. I zde je nutné použít aplikaci Nextbike.
Autor: Ilona Zelníčková, MF DNES
Na Vysočině zavedla sdílená kola jako první Jihlava. V jejích ulicích se loni objevilo celkem 112 bicyklů s osmi převody a zabudovanou GPS. První čtvrthodina je zdarma, celodenní ježdění vyjde na tři stovky. I zde je nutné použít aplikaci Nextbike.
Autor: Ilona Zelníčková, MF DNES
Na Vysočině zavedla sdílená kola jako první Jihlava. V jejích ulicích se loni objevilo celkem 112 bicyklů s osmi převody a zabudovanou GPS. První čtvrthodina je zdarma, celodenní ježdění vyjde na tři stovky. I zde je nutné použít aplikaci Nextbike.
Autor: Ilona Zelníčková, MF DNES
Na Vysočině zavedla sdílená kola jako první Jihlava. V jejích ulicích se loni objevilo celkem 112 bicyklů s osmi převody a zabudovanou GPS. První čtvrthodina je zdarma, celodenní ježdění vyjde na tři stovky. I zde je nutné použít aplikaci Nextbike.
Autor: Ilona Zelníčková, MF DNES