Kolik žen, tolik způsobů hubnutí… Jak zjistíte, který je ten pravý právě pro vás? Abychom vám ulehčili výběr, postupně vám představíme ženy, které tu svou ideální metodu našly. Tentokrát se o zkušenosti podělí Klára Tománková, která vsadila na Metabolic Balance.

Metabolic ­Balance je léčebná metoda, která díky stravovacímu režimu snižuje cukr v těle a léčí i jiná onemocnění.Z redakce Ženy a život ji v Resortu Svatá Kateřina vyzkoušela pod vedením doktora Pavla Suchánka redaktorka Klára Tománková. O jejích zkušenostech se dočtete v aktuálním vydání Ženy a život, které je právě v prodeji.

Na tomto místě vám prozradíme, o čem princip Metabolic Balance, který Kláře pomohl zhubnout 12 kilo, vlastně je.


Základní pravidla Metabolic Balance


1 Jezte pouze předepsané potraviny v množství určeném v individuálním seznamu, který vychází z rozboru krve, z měření tělesného složení a případných alergií a intolerancí.

2 Striktně dodržujte pětihodinovou pauzu mezi jídly, aby buňky dostatečně vyhladověly.

3 Od prvního kousnutí do posledního sousta či doušku kávy by jídlo nemělo trvat déle než 60 minut, přesto je potřeba jíst pomalu a v klidu.

4 Každé jídlo zahajte jedním či dvěma sousty z bílkovinové složky pokrmu kvůli brzkému pocitu sytosti.

5 V jednom denním jídle použijte jen jeden zdroj bílkovin, ale měňte je během dne, protože pestrost stravy pomáhá dietní režim snášet.

6 Po 21. hodině byste už neměli jíst, protože tělo vylučuje jiné hormony než ty podporující trávení.

7 Během dne vypijte doporučené množství vody vypočítané pro vaši hmotnost (35?ml vody / kg tělesné hmotnosti).

8 Ovoce (včetně povinného jablka denně) jezte na závěr jídla. Přestože ovoce obsahuje cukr, díky konzumaci bílkovin na počátku pokrmu je vstřebávání cukru zpomaleno a pocit hladu nestartuje tak rychle.

Čtyři stupně k úspěchu!


Program se skládá ze čtyř fází:
1. Přípravná: 2 dny detoxikace
2. Přísná úpravná: min. 14 dní přechodu na optimalizované stravování
3. Volnější přechodová: několik týdnů až měsíců stabilizace látkové přeměny a zlepšení celkového stavu a hmotnosti
4. Udržovací: setrvalé každodenní dodržování výše uvedených 8 pravidel s možností občas vybočit

  8:00,  aktualizováno  25. března 2019 16:42