ANDREA ŠALÁNKY, marketingová manažerka HARTMANN – RICO
Nastoupila jsem do HARTMANN – RICO ve 22 letech, přesně uprostřed studií na vysoké škole. Nejvíce jsem byla fascinovaná, jak svět ve velké firmě funguje, jak každý ví, co má dělat, jak si poradí a všichni jsou si navzájem nápomocní. Z asistentky obchodního týmu jsem přestoupila do marketingového oddělení na pozici marketingový analytik. Postupně jsem prošla pozicemi junior brand manažerka, brand manažerka, senior manažerka až na marketingovou manažerku. Také jsem pracovala ve více zemích, takže jsem se setkala s různým mindsetem lidí. Výhodou nyní pro mě je, že si dokážu představit, co každý člen mého týmu na své pozici řeší, co ho trápí, a že vím, jak mu v dané situaci mohu pomoci. To nás všechny sbližuje a zároveň se tak efektivně dokážeme posouvat kupředu. Není mnoho firem, kde najdete takového týmového ducha a kolegy, kteří sdílejí podobné hodnoty. A i když je potřeba občas řešit nesnadné situace, dokážeme pak společně zajít na drink.
TAMARA JELÍNKOVÁ, marketingová manažerka HARTMANN – RICO
V HARTMANN – RICO se mi nejvíce líbí, že tu panuje velmi přátelská až rodinná atmosféra, přestože jde o velkou mezinárodní firmu. Lidé zde pracují rádi a je to znát i na tom, že s námi zůstávají dlouho. Nastoupila jsem v září 2007 na pozici brand manažerka, postupně jsem si zkusila různé produktové skupiny a stala jsem se senior brand manažerkou a následně i marketingovou manažerkou. V posledních letech jsem měla a mám možnost vést i projekty v nemocnicích jako projektová manažerka. Na svém týmu si nejvíce cením pracovitosti, upřímnosti, přímosti a poctivosti. Stále se učíme a posouváme se dopředu. V HARTMANN – RICO mě nejvíce ovlivnilo osobní setkání s pacienty, kdy jsem měla možnost s nimi mluvit a vidět, jak produkty a péče pomáhají. Tehdy jsem si uvědomila, že to, co děláme, má smysl.
PETRA AIGELOVÁ, marketingová manažerka HARTMANN – RICO
Už když jsem do HARTMANN – RICO nastupovala, měla jsem při výběrovém řízení velmi příjemný pocit, že jsou správní lidé na správném místě, což v dnešní době není zdaleka běžný standard. Zapůsobila na mě vysoká míra profesionality skloubená s lidskostí. Tento pocit mám stále na paměti. A hlavně se všichni o věci opravdu zajímají. O svou vlastní práci i o nové myšlenky. Přišla jsem do HARTMANN – RICO z převážně mužského prostředí. Rozhodně bych tedy řekla, že podmínky pro muže i ženy jsou zde vyrovnané. A všem jsou zde nabízené široké možnosti, jak skloubit kariéru s rodinou, případně si hledat svoji cestu. Vzhledem k tomu, že jsem ještě donedávna byla jen zákazníkem HARTMANN – RICO, troufnu si s jistotou říct, že vysoká kvalita a péče je to, v čem společnost vyniká.
Touha zlepšovat péči o zdraví je naší hnací silou.
Co je smysluplnější a přináší spoustu emocí než být součástí společnosti, která má neustálý zájem a drive zlepšovat zdravotní péči pro nás všechny? Chcete být také součástí týmu, který spojuje chuť a odhodlání dodávat špičková moderní řešení pro zdravotní péči a pozitivně tak ovlivňovat životy milionů lidí po celém světě? Najděte svoji práci snů, stejně jako se to povedlo i marketingovým manažerkám HARTMANN – RICO. Na dalších stránkách si s nimi můžete přečíst inspirující rozhovory.