Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Děláme svou práci srdcem a s úctou k lidem

  14:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Na produkty skupiny HARTMANN spoléhají lidé v bezmála 100 zemích světa. Jejich skvělý tým věří v nekonečné možnosti zlepšování řešení zdravotní péče, kterou pak předává do rukou profesionálům ve zdravotnictví, ale i běžným uživatelům. Za své úspěšné inovace, stabilní růst a dlouhodobé úspěchy vděčí svým skvělým lidem. Vyzpovídali jsme tři z nich – marketingové manažerky z HARTMANN – RICO, které nám prozradily, jaké to je, když práce dává smysl.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Část 1/4

ANDREA ŠALÁNKY, marketingová manažerka HARTMANN – RICO

Hartmann-Rico

Nastoupila jsem do HARTMANN – RICO ve 22 letech, přesně uprostřed studií na vysoké škole. Nejvíce jsem byla fascinovaná, jak svět ve velké firmě funguje, jak každý ví, co má dělat, jak si poradí a všichni jsou si navzájem nápomocní. Z asistentky obchodního týmu jsem přestoupila do marketingového oddělení na pozici marketingový analytik. Postupně jsem prošla pozicemi junior brand manažerka, brand manažerka, senior manažerka až na marketingovou manažerku. Také jsem pracovala ve více zemích, takže jsem se setkala s různým mindsetem lidí. Výhodou nyní pro mě je, že si dokážu představit, co každý člen mého týmu na své pozici řeší, co ho trápí, a že vím, jak mu v dané situaci mohu pomoci. To nás všechny sbližuje a zároveň se tak efektivně dokážeme posouvat kupředu. Není mnoho firem, kde najdete takového týmového ducha a kolegy, kteří sdílejí podobné hodnoty. A i když je potřeba občas řešit nesnadné situace, dokážeme pak společně zajít na drink.

TAMARA JELÍNKOVÁ, marketingová manažerka HARTMANN – RICO

Hartmann-Rico

V HARTMANN – RICO se mi nejvíce líbí, že tu panuje velmi přátelská až rodinná atmosféra, přestože jde o velkou mezinárodní firmu. Lidé zde pracují rádi a je to znát i na tom, že s námi zůstávají dlouho. Nastoupila jsem v září 2007 na pozici brand manažerka, postupně jsem si zkusila různé produktové skupiny a stala jsem se senior brand manažerkou a následně i marketingovou manažerkou. V posledních letech jsem měla a mám možnost vést i projekty v nemocnicích jako projektová manažerka. Na svém týmu si nejvíce cením pracovitosti, upřímnosti, přímosti a poctivosti. Stále se učíme a posouváme se dopředu. V HARTMANN – RICO mě nejvíce ovlivnilo osobní setkání s pacienty, kdy jsem měla možnost s nimi mluvit a vidět, jak produkty a péče pomáhají. Tehdy jsem si uvědomila, že to, co děláme, má smysl.

PETRA AIGELOVÁ, marketingová manažerka HARTMANN – RICO

Hartmann-Rico

Už když jsem do HARTMANN – RICO nastupovala, měla jsem při výběrovém řízení velmi příjemný pocit, že jsou správní lidé na správném místě, což v dnešní době není zdaleka běžný standard. Zapůsobila na mě vysoká míra profesionality skloubená s lidskostí. Tento pocit mám stále na paměti. A hlavně se všichni o věci opravdu zajímají. O svou vlastní práci i o nové myšlenky. Přišla jsem do HARTMANN – RICO z převážně mužského prostředí. Rozhodně bych tedy řekla, že podmínky pro muže i ženy jsou zde vyrovnané. A všem jsou zde nabízené široké možnosti, jak skloubit kariéru s rodinou, případně si hledat svoji cestu. Vzhledem k tomu, že jsem ještě donedávna byla jen zákazníkem HARTMANN – RICO, troufnu si s jistotou říct, že vysoká kvalita a péče je to, v čem společnost vyniká.

Touha zlepšovat péči o zdraví je naší hnací silou.

Hartmann-Rico

Co je smysluplnější a přináší spoustu emocí než být součástí společnosti, která má neustálý zájem a drive zlepšovat zdravotní péči pro nás všechny? Chcete být také součástí týmu, který spojuje chuť a odhodlání dodávat špičková moderní řešení pro zdravotní péči a pozitivně tak ovlivňovat životy milionů lidí po celém světě? Najděte svoji práci snů, stejně jako se to povedlo i marketingovým manažerkám HARTMANN – RICO. Na dalších stránkách si s nimi můžete přečíst inspirující rozhovory.

Autor:
  • Nejčtenější

Víte, jak spoří úspěšní Češi? Odpověď vás překvapí

Komerční sdělení Úspory jsou základem finanční stability a zajištění do budoucna. Vytváříme si rezervy pro případ nouze nebo se je...

Brno má první chirurgický robotický systém Versius v České republice.

Komerční sdělení Lékaři brněnské soukromé nemocnice SurGal Clinic začali jako první v České republice využívat robotický chirurgický...

Pojišťovna úspěšně propojuje osobní kontakt a digitální služby

Komerční sdělení Generali Česká pojišťovna se dlouhodobě etabluje jako klientsky nejdostupnější pojišťovna a klade důraz na to být pro...

O Magic Cup: Křižovatka naděje a talentu ve FIFA E-sportu

Komerční sdělení O Magic Cup, největší amatérský turnaj ve FIFA fotbale, slaví úspěšné zakončení třetího ročníku, v němž se zasloužil o...

Kolagen, opravdová pomoc, nebo další podvod?

Komerční sdělení Kolagen? Reklama na každém kroku. Také si pokládáte otázku, proč to tak je? Skutečně funguje, nebo je to další chyták...

Bohatství bylinek na dosah ruky

Komerční sdělení Jakou sílu ukrývá příroda? Bohatství skryté v bylinkách využívali naši předci po staletí a do dnešního dne z nich...

Užijte si ve Vavřinci ty nejlepší Velikonoce

Komerční sdělení Tradiční česká zabijačka, moravská cimbálka, ochutnávky moravské pálenky, jóga i animační programy pro děti zdarma...

Běžíme společně pro ty, kteří běžet nemohou

Komerční sdělení Charitativní běh Wings For Life 5. května 2024

Jaro klepe na dveře a s ním přichází čas na nové zážitky

Komerční sdělení Starbucks proto přináší novou nabídku osvěžujících ledových nápojů s názvem Iced Oat Shaken Espresso. Užijte si tyto...

Náhle zemřel zpěvák Maxim Turbulenc Daniel Vali, bylo mu 53 let

Ve věku 53 let zemřel zpěvák skupiny Maxim Turbulenc Daniel Vali. Letos by se svou kapelou oslavil 30 let na scéně....

Sexy Sandra Nováková pózovala pro Playboy. Focení schválil manžel

Herečka Sandra Nováková už několikrát při natáčení dokázala, že s odhalováním nemá problém. V minulosti přitom tvrdila,...

Charlotte spí na Hlaváku mezi feťáky, dluží spoustě lidí, říká matka Štikové

Charlotte Štiková (27) před rokem oznámila, že zhubla šedesát kilo. Na aktuálních fotkách, které sdílela na Instagramu...

Vykrojené trikoty budí emoce. Olympijská kolekce Nike je prý sexistická

Velkou kritiku vyvolala kolekce, kterou pro olympijský tým amerických atletek navrhla značka Nike. Pozornost vzbudily...

Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?

V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by použil tester, nebo...