Inspirace pro všechny, kteří svádějí boj s kily.

Nový rok vás navnadil ke snaze shodit přebytečná kila? Pokud chcete být o dovolené v plavkách krásnější, je právě ideální čas začít se zdravým hubnutím. Vyvarujete se tak rychlodiet na poslední chvíli a hlavně škodlivých hladovek.


Raději postupujte méně drasticky: omezte tučná jídla a sladkosti a naopak přidejte ovoce a zeleninu, zakysané mléčné výrobky, celozrnné cereálie, rybí a drůbeží maso. Do pitného režimu zařaďte bylinkové čaje (optimálně po dobu 14 dnů 3x denně šálek čaje).


Na škodu není ani udělat si přísnější očistný den, při kterém budete jíst zeleninu, ovoce a hlavně spoustu mléčných výrobků. Dokonale se pročistíte a dostanete svůj organismus do formy.



(5 500 kJ, 95 g bílkovin, 48 g tuků, 130 g sacharidů)


Snídaně: Bílý jogurt, 150 g ovoce, lžíce ovesných vloček

Přesnídávka: Zeleninová – ovocná šťáva

Oběd: Velký zeleninový salát (může být pokapaný olivovým olejem), dip ze 150 g tvarohu a lžíce bílého jogurtu

Svačina: Ovocný koktejl z kefírového mléka a drobného ovoce

Večeře: Květák a brokolice zapečená s tvarohem a sýrem



(5 500 kJ, 95 g bílkovin, 46 g tuků, 135 g sacharidů)


Snídaně: Mléčný koktejl s banánem, sypaný mletými ořechy a vločkami

Přesnídávka: Ovoce s tvrdým sýrem

Oběd: Dušená zelenina s jogurtovou zálivkou, v případě hladu brambory se žervé

Svačina: Kefírové mléko

Večeře: Ředkvičková pomazánka (alternativa tvaroh s mrkví a celerem) obložená zeleninou, popř. s tma­vým pečivem

 


  9:21,  aktualizováno  25. března 2019 19:07