Držíte dietu a máte pocit, že to nějak nezabírá? Možná děláte někde chybu. Máme pro vás přehled 5 největších dietních omylů:

1. zázraky na počkání


První chybou, kterou děláme je, že věříme, že existuje zázračný prostředek, který nás zbaví přebytečných kil jako mávnutím kouzelného proutku. Nic takového prostě neexistuje. Reklamy jsou sice lákavé, ale bez vaší snahy to prostě nepůjde.

2. hladovění


Celý den jste nic nejedla, takže si večer můžete dopřát víc! To rozhodně nezkoušejte. Večerní jídlo už těžko dokážete spálit a tělo si tuky uloží na horší časy, kdy zase bude trpět hlady. Raději si rozložte jídlo do menších porcí 3-5 za den.

Čtěte také: Co se stane, když vynecháte jídlo

3. pohyb


To už jste četla asi tisíckrát: bez pohybu to prostě nepůjde. Zredukovala jste jídelníček, chvíli kila mizela, a pak se proces hubnutí zastavil. To znamená, že se musíte začít hýbat. V dnešní době si můžete vybrat z x sportovních aktivit, takže konec vymluv.

  12:00,  aktualizováno  31. března 13:13