Někdy je lepší stoupnout si pod sprchu, jindy není větší blaho než se ponořit do pěnové lázně. Každé má svá pro a proti.

Slast ve vaně

Dopřát si relax a hýčkání celého těla můžete jednoduše v klidu vlastní koupelny.

V chladném počasí je vana plná pěny jedním z nejpříjemnějších požitků, které si můžete občas dopřát. Asi na ni nebudete mít čas každý den, ale občas si ji zasloužíte. Co všechno vám koupel dá a čeho byste se měly držet, abyste využily její blahodárné účinky na maximum?

  • Nádherně vás prohřeje. V soukromí koupelny můžete být chvíli samy se sebou a v klidu si utřídit myšlenky.
  • Relax ve vaně plné pěny navozuje klid a harmonii. Stačí pouhých deset minut, abyste pocítily nádherný pocit čistoty a zároveň byly odpočaté a plné energie.
  • Přiměřeně dlouhá koupel v kombinaci s vhodně zvolenými přísadami pokožku nejen čistí, ale zároveň o ni pečuje.
  • Když si ji dopřejete večer, chvíli před tím, než se zaboříte do peřin, bude se vám mnohem lépe usínat.

Domácí wellness: dopřejte si relaxační koupel nebo voňavou sprchu

Pravidla zdravé koupele:

  • Teplá koupel je vhodnější večer než ráno.
  • Nejdřív se osprchujte vlažnou vodou, podpoříte tím detoxikační procesy a spláchnete z pokožky nečistoty.
  • Věnujte pozornost teplotě vody. Neměla by mít víc než 37 °C, může být i chladnější, záleží na vás.
  • I zde platí, že nic se nemá přehánět, pobyt ve vaně by neměl přesáhnout 20 minut. Příliš dlouhé „macerování“ oslabuje organizmus a vysušuje pokožku.
  • Mobil nechte za dveřmi koupelny. Pusťte si relaxační hudbu. A když si kolem vany rozestavíte pár zapálených svíček, octnete se rázem v ráji.

Co do vany?

Relaxační účinky podpoří nejrůznější koupelové přísady. Dopřejte si pěnu s vůní, kterou máte rádi, přidejte sůl, vonné esence. Hitem jsou šumivé tablety.