Musíte do sebe lít litry vody? Je základem dne snídaně? A čokoláda je zcela tabu? Zbořte tyto mýty!


M\ZÝTUS 1: OVOCE MŮŽU JÍST BEZ OMEZENÍ


Samozřejmě že je lepší dopřát si jablko místo tiramisu. Na rozdíl od dezertu má totiž méně kalorií a více vitaminů a vlákniny. Při dietě jsou však ideální pouze dvě porce ovoce denně, a to jen v dopoledních hodinách nebo krátce po obědě. Zrádné jsou banány a hroznové víno. Povolené jsou naopak čerstvé jahody, maliny, jablka, ostružiny nebo švestky.



M\ZÝTUS 2: LIGHT ZNAMENÁ ŠTÍHLEJŠÍ


Nízkotučné také nutně neznamená nízkokalorické. Řada odlehčených produktů je plná nejrůznějších umělých dochucovadel a sladidel.



MÝ\ZTUS 3: MUSÍM JÍST PĚTKRÁT DENNĚ


Každému organismu vyhovuje jiný způsob stravování. Zatímco někdo je spokojený s neustálým uzobáváním zdravých svačinek, jiný zase ocení za den tři větší jídla. Pokud zažíváte pocity hladu, hrozí, že se při první možné příležitosti přejíte.


  6:00,  aktualizováno  25. března 2019 19:14