Existuje až 150 příznaků, psychických i fyzických, které prozrazují, v jaké fázi cyklu se zrovna nacházíte.

Sama víte, že PMS není nic příjemného, tak proč ho ještě zhoršovat?



Slané


Premenstruační syndrom sám o sobě způsobuje zadržování vody. A sůl k zadržování vody hodně přispívá. Pokud chcete minimalizovat pocit bříška jako balon, tak na těch pár dní si dejte stop zbytečnému solení.



Sladké


Příliš sladkých dobrot vám může zahýbat s náladou. Zkuste nejíst a nepít cukr více než obvykle.


Sladit či nesladit?



Tučné


To vynechte kvůli své váze a také kvůli tomu, že příliš tučné jídlo vám může rozhoupat hladinu estrogenu. Následkem může být deprese, špatná nálada, únava…



Alkohol


Ten je strašákem i v jiných dnech. Alkohol dehydruje vaše tělo, podporuje bolesti (nejen hlavy) a samozřejmě zvyšuje chuť k jídlu (hlavně nezdravému).



Kofein


Neříkáme, že ji nesmíte vůbec. Jen je dobré dbát na množství vypitých šálků. Příliš kofeinu před menstruací může vyvolávat úzkost.


Věčný souboj: Káva vs. čaj?



  6:00,  aktualizováno  25. března 2019 20:57