Věděla jste, že na 38 % žen zaútočí podzimní deprese? Vy ji ale mít nebudete! 


1. Obklopte se zářivými odstíny.


Americká expertka přes psychologii barev Sally Augustin tvrdí, že například zelená uklidňuje a červená nabíjí energií.



2. Zkuste aromaterapii.


Jen pár kapek mandarinkového oleje vás vzpruží. Chcete-li se pořádně vyspat, přidejte do vany s horkou vodou hrnek mléka a pět kapek levandulového oleje. Nezisková organizace Beyond Blue Foundation, která pečuje o lidi s depresí, na účinky téhle bylinky spoléhá už roky.



3. Pořiďte si krb.


Studie Alabamské univerzity prokázala, že dýchánek u ohně snižuje stres i krevní tlak. Teplo navíc vaše tělo krásně prohřeje a navodí příjemnou atmosféru.



4. Rozsviťte si.


Je celkem známé, že nedostatek světla vyvolává splín. Ohlídejte si ale, jestli žárovky ve vašem bytě vyzařují měkké a teplé světlo. Ty by měly pohltit únavu a podrážděnost. A naopak se vyhněte bílému světlu, které způsobuje pocit chladu.



5. Chechtejte se.


Smích spouští hormony štěstí. Takže si pusťte komedii, začtěte se do pozitivního příběhu nebo se sejděte s lidmi, které milujete.


  13:38,  aktualizováno  25. března 2019 19:48