Pokud se budete držet našeho tréninkového plánu, budete si v létě moci dovolit hodně vykrojené plavky. A pozor – plavková sezóna začíná přibližně za 16 týdnů!


Tréninkový plán pro dokonalý zadeček


„Pokud chceme mít v létě krásný zadeček, měly bychom těchto 5 cviků opakovat alespoň 3x týdně. Počet opakování by měl být zhruba 10–25 při každém cvičení,“ říká Kateřina Škrlová z Online Fitness, serveru, který nabízí online lekce cvičení pod vedením zkušených profesionálních trenérů a cvičitelů. Můžete si vybrat z desítek živých lekcí týdně, pustit si je na tabletu nebo počítači a cvičit doma.



My vám přinášíme sérii pěti cviků pro vytvarování krásných hýždí.



Cvik 1 – Výpady


Postavíme se rovně s rukama podél těla. Uděláme krok vpřed s levou nohou a ujistíme se, že se noha ohýbá v koleni do zhruba 90°. Pokud je tento rozsah pohybu pro nás těžký, tak zpočátku cvičíme menší rozsah. V dolní poloze vydržíme zhruba 2 sekundy a jdeme zpět do rovného postoje. Provádíme opakování na každou nohu.


Čtěte také: 7 cviků pro váš lepší sex i náladu


Je nutné, aby při výpadu nepředbíhalo koleno špičku. Při pohybu dolů se nadechujeme a při pohybu zpět vydechujeme. Pokud je pro nás cvik příliš lehký, tak si vezmeme do každé ruky láhev s vodou.



  13:00,  aktualizováno  25. března 2019 18:21