8. Prostě řekněte ne…

Když vymetete pusté, nepotřebné záležitosti ze svého života, otevře se vám prostor pro ty zajímavé věci. Takže jít na kafe s nudnou bývalou spolubydlící, která si na vás najednou vzpomněla? Hele, nevím, jak vy, ale… Ne!


9. … ale pak řekněte ano!

Vymáčkněte ze sebe souhlas, kdykoliv vás někdo pozve na něco neobvyklého, nového, nečekaného, i když vlastně nevíte, co od toho čekat, a ani se vám moc nechce. Rande se sousedovým vnukem? Vaření s Pohlreichem? Do toho! 


10. Odpouštějte a zapomínejte

Když se s někým pohádáte, ale pak uděláte krok k usmíření, je velká pravděpodobnost, že ten dotyčný vám půjde naproti. Většina lidí stojí o to, mít kolem sebe čistý vzduch. A když vy budete ta velkorysejší, stoupne vám sebedůvěra.


11. Počítejte do sta, než se rozčílíte

Na konci počítání budete vypadat a taky se cítit mnohem rozumněji a opustíte svůj původní plán vyletět vzteky z kůže.


12. Stanovte si zásady

„Vždycky chodím po schodech.“ „Po osmé večer už nelezu na Facebook.“ Zní to sice nesmlouvavě, ale takhle mozek funguje: zásady prostě nerozporuje.


13. Napište pohled babičce

Experti potvrzují, že drobné pozitivní aktivity zlepšují náladu. Takže si do programu týdne zařaďte geniálně jednoduché úkony, jako je napsat milý vzkaz partnerovi na ledničku nebo vyvenčit mámě psa.


14. Udělejte si bezva funkční heslo

Používáte ho každý den, tak ať pro vás něco dělá. Třeba „JAjsem100%uzasna!“ splňuje veškeré požadavky na bezpečnost a kvalitu. :-)


Pokračování na další straně!


  6:00,  aktualizováno  25. března 2019 20:40