Tyto potraviny můžeme jíst v neomezeném množství, aniž bychom přibrali. Jak je to možné? Úplně snadno, jsou totiž bohaté na vlákninu a mají nízký obsah kalorií.

1. Popcorn


Praženou kukuřici můžeme jít v neomezeném množství, avšak si musíme dávat na pozor na různě ochucené varianty, které mohou obsahovat mnoho másla nebo cukru. Volíme popcorn s trochou soli nebo úplně bez ochucení. Jedna porce popcornu (obsah 1 dlaně) má pouze 31 kalorií.

http://gty.im/85784529

2. Celer


Celer je nejen zdravý, ale velmi dietní, jelikož 95% celeru je jen voda. Celer napomáhá také k detoxikaci organismu, jelikož má diuretické účinky (močopudné)," vysvětluje Kateřina Škrlová z OnlineFitness.cz.

http://gty.im/86057515

3. Lilek


Lilek ať už v syrové podobě, tak v pečené verzi můžeme konzumovat ve velkém množství, aniž bychom měli nějaké výčitky. Pečený lilek výborně chutná a jedna porce obsahuje pouze 24 kalorií.

http://gty.im/186814445

  16:00,  aktualizováno  25. března 2019 17:35