Tady je inspirace, co jíst, když ve svých oblíbených koktejlkách nechcete vypadat jako těhotná jezevčice!

I když už do dnešní party nejspíš nezhubnete, cesta k plochému břichu není vůbec těžká: Nejvíc záleží na tom, co si den před večírkem nakládáte na talíř. Kouzelně třeba zafungují potraviny s nízkým obsahem soli a dostatkem draslíku. Tělo po nich přestane zadržovat vodu a vystouplý pupek se sám zploští. Dobrou volbou jsou i nízkotučná jídla, protože tuk se tráví déle než bílkoviny a sacharidy. Sestavte si s námi celodenní jídelníček z deseti pokrmů, po kterých vyrazíte na mejdan příjemně sytá a plná energie, aniž by vám v pase přetékaly faldy. Rozdíl zaregistrujete už za pár hodin!



Snídaně pro břicho jako plochá dráha


Nastartujte si metabolismus a buďte celé dopoledne nabitá energií. Takhle:



1. Smoothie z manga a kokosového mléka


Rozmixujte šálek kokosového mléka s kelímkem bílého jogurtu a jedním mangem nakrájeným na kostičky. Koktejl plný síly ochuťte kapkou citronové šťávy a vypijte.


Proč to pomáhá

Kokosové mléko obsahuje snadno stravitelné přírodní cukry a ještě víc draslíku než většina iontových nápojů, takže vám dodá opravdu hodně energie, kromě toho bojuje proti nadýmání.



2. Ovesná kaše s banánem a lesními plody


Připravte si domácí kaši z 50 g jemných ovesných vloček a 300 ml mandlového mléka, obojí za stálého míchání vařte asi tři minuty. Do kaše přisypte půl banánu nakrájeného na kostičky a hrst borůvek nebo malin (koupíte zmražené).


Účinky na postavu

Po ovesných vločkách nehrozí nadýmání, protože se lehce tráví. Banán a lesní plody jsou prošpikované draslíkem, díky kterému tělo přestane zadržovat vodu.


  9:00,  aktualizováno  25. března 2019 19:12