Chcete si rozpustit břišní polštáře? Takhle to zvládnete!

Ke smyslným pohledům se raději otáčíte zády, protože se snažíte zakrýt své plnotučné popředí? Abyste si vyrýsovala sexy vánočku, musíte posílit horní, dolní i postranní část břicha. Této sadě cviků se proto věnujte každý druhý den. A ve třech sériích! Začněte na patnácti až dvaceti opakováních a počet postupně zvyšujte. Na výsledek nebudete čekat dlouho.



Cílová partie: horní část břicha


Lehněte si na záda a ruce dejte za hlavu. Pokrčte nohy a zvedněte je tak, aby stehna s podložkou a lýtka se stehny svíraly pravý úhel. S výdechem odlepte ramena a lopatky od země a přibližujte se ke kolenům. Dolní část trupu zůstává po celou dobu cvičení na podložce. S nádechem pomalu vraťte hlavu a paže do výchozí pozice.



Cílová partie: šikmé břišní svaly


Lehněte si na pravý bok. Levou paži si zapřete za hlavu a nohy pokrčte v kolenou, aby lýtka svírala pravý úhel se stehny. Pravá paže leží volně podél těla. S výdechem zatněte břišní svaly a zvedejte jak horní část těla, tak nohy. Snažte se loktem co nejvíc přiblížit ke kolenům. S nádechem se pomalu vracejte do výchozí pozice.



Cílová partie: dolní část břicha


Sedněte si do sedu s pokrčenýma nohama. Rukama se zapřete vedle těla. Zvedněte nohy tak, abyste držela lýtka rovnoběžně s podlahou. Rovnováhu udržujte pomocí mírně pokrčených loktů. S výdechem posunujte nohy dopředu po pomyslné přímce. Lýtka zůstávají rovnoběžná s podložkou.

 


  7:00,  aktualizováno  31. března 2019 13:37