Komerční sdělení
Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více
Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.
Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.
Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.
Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.
Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.
Pokud sledujete naši soutěž pravidelně, jistě si povšimnete jedné zásadní změny. Zatímco dříve soutěžily přihlášené ženy v kategoriích, rozdělených podle zaměření jejich aktivit, letos jsme se rozhodli toto rozřazení obměnit. Důvod je jednoduchý: Mnohé ženy jsou tak výjimečné, že by mohly soutěžit hned v několika kategoriích najednou, a tak se nám zdálo přehlednější rozřazení podle věku spolu s jednou kategorií zaměřenou na ty, které se věnují charitě nebo nezištně pomáhají druhým. Přihlášené adeptky tedy budou rozřazeny do těchto čtyř kategorií:
- ŽENY DO 30 LET
- ŽENY DO 40 LET
- ŽENY NAD 40 LET
- DOBRÉ SRDCE
Dámy, které se do soutěže Žena roku 2020 přihlásí, tedy nemohou být nominovány ve dvou kategoriích zároveň. Příklad: Pokud se žena věnuje charitě a je jí 32 let, bude nominována pouze v kategorii Dobré srdce, nikoli současně i v kategorii Ženy do 40 let.