2,5 minuty - Žulové bicepsy a tricepsy


Mírně se rozkročte a dřepněte si. Narovnejte záda a zpevněte břicho. Ruce s činkami visí podél těla. Vydechněte, zvedněte činky k žebrům, nadechněte se a vraťte se do výchozí pozice. Zopakujte osmkrát až dvanáctkrát. Ve stejné pozici pokrčte lokty tak, abyste se činkami dotkla ramen.



2,5 minuty - Pevná stehna a paže


Stůjte s nohama u sebe a ruce s činkami nechte viset podél těla. Udělejte velký výpad doprava, pokrčte pravé koleno, přeneste na něj váhu a předkloňte trup. Pak napřete sílu do pokrčené nohy a vytáhněte se zpátky do výchozí pozice. Opakujte totéž na druhou stranu. Naordinujte si osm až deset sad. Pak se mírně předkloňte v bocích a stáhněte břišní svaly. Paže s činkami pokrčte v loktech a držte je těsně u těla. Vydechněte, napněte ruce před sebe a chvíli vydržte. Nadechněte se a vraťte se do výchozí pozice. Dejte si deset opakování.



Gratulujeme! Právě jste zvládla svoji první posilovací desetiminutovku.

  8:00,  aktualizováno  25. března 2019 19:23