Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Péče o pleť dobývá TikTok!

  10:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Rok 2021 je na sociálních sítích rokem přístrojů pro péči o pleť. Nejsledovanější hasthag této kategorie má na TikToku neskutečných 160 milionů zhlédnutí!

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Foreo | foto: Archiv Foreo

TikTok se stal díky 2 miliardám stažení a raketovému nárůstu 689 milionů uživatelů téměř přes noc nejrychleji rostoucí sociální sítí vůbec. A z nepřeberného množství virálních videí, které zde můžete zhlédnout, začíná jedna oblast válcovat všechny ostatní: skincare. Péče o pleť je novou modlou především technicky zdatné a inovativní generace Z, která přesně ví, co chce a chce to co nejrychleji. A právě díky ní se značka FOREO stala jednou z nejsledovanějších kosmetických značek na TikToku s neuvěřitelnými 160 200 000 zobrazeními!

TikTok Barbory Ondráčkové

Ještě předtím, než společnost ByteDance v roce 2017 koupila firmu musical.ly a vytvořila z ní celosvětově známou sociální síť TikTok, vnímali jsme ji pouze jako virtuální místo pro děti. Od té doby se ale hodně změnilo. Dnes je TikTok jednou z nejstahovanějších aplikací, studnicí inspirace, poskytovatelem cenných rad a tipů i cílem marketingových aktivit firem všech velikostí. Zejména pak těch, které se zabývají péčí o pleť. A protože každá akce má svou reakci, netrvalo dlouho a vznikli „skin influenceři“.

Rostoucí síla skin influencerů

Skin influenceři se specializují na péči o pleť a krásu, přičemž se svým publikem sdílejí nejen svou denní rutinu, ale také složitější témata, jako jsou například aktivní látky v produktech či příčiny kožních problémů. A na TikToku jsou stále populárnější. Hashtag #skincare pokořil 24,3 miliardy zhlédnutí, #skincareroutine dosahuje 5,9 miliardy a cílenější hashtagy, jako třeba #oilyskin se pyšní 137 miliony zhlédnutí. Není potřeba víc čísel, abychom si uvědomili, že cílová skupina kosmetických produktů je právě teď na TikToku!

Foreo

Tentotrend potvrzuje i influencerka Barbora Ondráčková, která má na svém instagramovém účtu Fashioninmysoul přes 500 tisíc sledujících a úspěšně se věnuje již více než 10 let i svému blogu Voguehaus. „Před rokem jsem si vytvořila účet také na TikToku (@travelinmysoul), kde se mi během karantény zvedla základna sledujících o neuvěřitelných 214 000. Na svém profilu sdílím mix videí týkajících se cestování, módy a také kosmetiky. A pokaždé, když zařadím beuty produkty, se mi úměrně zvýší i počet komentářů a reakcí. Přestože se nepovažuji za beauty profesionála, plánuji podobných videí víc – myslím, že lidé vítají nejrůznější kosmetické tipy a triky, což je jedna z kategorií, které bych se do budoucna ráda věnovala,“ uvádí Barbora.

A svůj úspěch na TikToku vysvětluje i značka, která se umístila na první příčce: „Společnost FOREO vytvořila řadu průkopnických produktů, které na jedné straně rozpoutaly ve světě krásy revoluci, na straně druhé pak pohánějí rozvoj technologií v kosmetickém průmyslu. Název FOREO se v posledních měsících stal synonymem pro přístroje pro péči o pleť,“ říká CEO společnosti FOREO Boris Trupcevic.

Foreo

Dekorativka v zapomnění?

Zatímco dřív sledovali zákazníci make-up tutorialy, které radily, jak zakrýt kožní nedostatky, dnes se zajímají spíš o samotnou péči. A ve středobodu se ocitají pleťové nástroje povzbuzující pokožku k tomu, aby si pomáhala sama. Například díky mikrojehličkování, které má na TikToku přes 148 milionů zhlédnutí, je aktivována tvorba kolagenu a zajištěna efektivnější regenerace pokožky. Skrze mikroskopické narušení kůže dochází k redukci vrásek, zpevnění kontur obličeje, zmírnění pigmentace a zlepšení vzhledu jizev.

Co se týče přístrojů pečujících o pleť, do centra pozornosti se dostávají také doplňkové produkty, jako jsou mini ledničky na kosmetiku. Tzv. „skincare fridge“ nachází své místo v kolekcích i takových značek, jako je Kylie Skin, kterou vlastní známá modelka a podnikatelka Kylie Jenner. Tyto ledničky jsou jen logickou reakcí na priority generace Z, pro níž je, kromě funkčnosti, u kosmetiky důležité také její přírodní složení, které se při pokojové teplotě rychleji kazí. A že se o životní prostředí zajímá stále víc lidí dokazuje i fakt, že má hashtag #skincarefridge na TikToku téměř 54 milionů zhlédnutí.

Udavatel trendů

TikTok se za dobu svého působení stal místem, kde se bez překážek sdružují lidé z celého světa bez ohledu na věk, pohlaví, rasu nebo vyznání. Trendy, které odtud vzejdou jsou hlasem větší části celku a reflektují potřeby zákazníků, na které mohou společnosti efektivně reagovat. To, že produkty FOREO řeší většinu požadavků na jemnější, sjednocenou, omlazenou a rozjasněnou pleť vypovídají o tom, proč se hashtag #foreo umístil na prvním místě vyhledávání v oblasti přístrojů pro péči o pleť.

Autor:
  • Nejčtenější

Brno má první chirurgický robotický systém Versius v České republice.

Komerční sdělení Lékaři brněnské soukromé nemocnice SurGal Clinic začali jako první v České republice využívat robotický chirurgický...

Ceny energií na burzách klesají. Kolik budou platit zákazníci teď?

Komerční sdělení Evropa se momentálně vzpamatovává z energetické krize. Ceny na velkoobchodních trzích klesají a dodavatelé zlevňují....

Vyzkoušejte zdarma FlexiMed Active – nejčistší glukosamin pro klouby!

Komerční sdělení Také Vám se vám neustále připomínají Vaše klouby? A přejete si, abyste si najednou uvědomili, že už tohle vlastně dávno...

Látky a láska k šití mě z mateřské vystřelily do světa podnikání

Komerční sdělení Podnikání mě odjakživa lákalo. Mateřská dovolená byl impuls začít a vnukla mi i směr. Chtěla jsem pro své děti...

Co se chystá na gastronomické události roku MAKRO CZECH GASTRO FEST 2?

Komerční sdělení Jedinečné setkání špiček české gastronomie a milovníků jídla MAKRO CZECH GASTRO FEST 2 otevře své dveře již tento...

Přichází čas rozjet to ve velkém a zažít rock’n’roll v každém kroku

Komerční sdělení Skechers představuje další kolekci s The Rolling Stones!

I z mála jde poskládat perfektní outfit. Inspirujte se, jak na to

Komerční sdělení Nenadálá schůzka, neplánovaná akce a vy nemáte co na sebe. Přesně pro takové situace byste ve skříni měly vždy mít...

Připravte si doma skvělé kari jako z indické restaurace

Komerční sdělení Indická kuchyně je jednou z nejvoňavějších a nejbarevnějších na světě, čímž si získala strávníky napříč kontinenty,...

Oslavte dny cavy s nejnovějším přírůstkem do rodiny šumivých vín

Milovníci bublinek se mohou těšit na blížící se Mezinárodní den cavy, který připadá na 23. dubna. A jak lépe oslavit...

Čechy poznám podle outdoorové módy. Nosí ji bohužel i ženy, říká Kerekes

Vica Kerekes (43) si postěžovala na to, že Češi nosí outdoorové oblečení často i na místa, která k tomu nejsou vhodná...

Náhle zemřel zpěvák Maxim Turbulenc Daniel Vali, bylo mu 53 let

Ve věku 53 let zemřel zpěvák skupiny Maxim Turbulenc Daniel Vali. Letos by se svou kapelou oslavil 30 let na scéně....

Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?

V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by použil tester, nebo...

Roman Šebrle ukázal novou lásku, s kolegyní z práce vyrazili do Málagy

Roman Šebrle (49) je po čase opět šťastně zadaný. Jeho partnerka se na Instagramu pochlubila společnou fotkou z...

Ve StarDance zatančí Vondráčková, Paulová, hvězda Kukaček i mistryně světa

Tuzemská verze celosvětově mimořádně úspěšné soutěže StarDance britské veřejnoprávní televizní společnosti BBC se už na...